Ørkenvandreren Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Skal være med Color Fantasy til Kiel om et par uker. Ferja er flott, så det er ikke noe problem å fylle tiden der. Men hva gjør man i Kiel fra 09.30 - 13.00 en hverdag? Ikke snakker jeg tysk, og ikke liker jeg øl, så hva fanden skal jeg bruke tiden på? Kan jo alltids være på båten, men det kunne jo vært greit å sette beina på land... Alle gode ideer til hva man gjør i Kiel i løpet av 3,5 time mottas med takk..... 0 Siter
collins Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Liker du shopping, så er det et kjempestort kjøpesenter der. Men jeg ville definitivt gått på bierstube...;o) 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 man handler lekre ting til ambissen selvsagt! Skal dit jeg også .- i mars 0 Siter
flisa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Liker du shopping, så er det et kjempestort kjøpesenter der. Men jeg ville definitivt gått på bierstube...;o) Det skal jeg! ; 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Rusle rundt i gatene og se på livet. Sette seg på en cafè med en latte,en bok eller en avis og bare slappe av. Bakevarene i Tyskland smaker fortreffelig! Er du glad i shopping har du gode muligheter i Kiel. Tenk så deilig. Bare slappe av og gjøre "ingenting" i tre timer. Nyt det! 0 Siter
Gjest Hva hæææ hm Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Liker du shopping, så er det et kjempestort kjøpesenter der. Men jeg ville definitivt gått på bierstube...;o) bierstube hvafforno??? 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 bierstube hvafforno??? For å oversette det ganske nøyaktig, så blir det ølstue. Skjønner du hva Ørkenvandreren blir tipsa om da? Og som ørkenvandrer så trenger man jo drikke ... ;-) 0 Siter
Gjest ølbar Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 For å oversette det ganske nøyaktig, så blir det ølstue. Skjønner du hva Ørkenvandreren blir tipsa om da? Og som ørkenvandrer så trenger man jo drikke ... ;-) Åja, så klart! *kakker meg selv i hodet* bierstube=ølstue=ølbar..... 0 Siter
Albertine Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Rett ved jernbanestasjonen er det et stort kjøpesenter som heter Sofienhof. Litt shopping eller en kafetur er absolutt å anbefale. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvis du ikke shopper så kan du f eks rusle en tur til høyre for der båten legger til kai og utover mot en seilklubb eller hva det er som ligger der ute. Ihvertfall i godt vær kan det være en hyggelig spasertur, og så ligger det et sted borti der som man kan spise lunsj eller bare ta en kaffekopp. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Kiel er nok ikke verdens vakreste by, men det er gode muligheter for shopping, øl og mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.