Gå til innhold

Color Line til Kiel - hva gjør man der??

Anbefalte innlegg

Ørkenvandreren
Skrevet

Skal være med Color Fantasy til Kiel om et par uker. Ferja er flott, så det er ikke noe problem å fylle tiden der. Men hva gjør man i Kiel fra 09.30 - 13.00 en hverdag?

Ikke snakker jeg tysk, og ikke liker jeg øl, så hva fanden skal jeg bruke tiden på? Kan jo alltids være på båten, men det kunne jo vært greit å sette beina på land...

Alle gode ideer til hva man gjør i Kiel i løpet av 3,5 time mottas med takk.....

Skrevet

Liker du shopping, så er det et kjempestort kjøpesenter der.

Men jeg ville definitivt gått på bierstube...;o)

Skrevet

man handler lekre ting til ambissen selvsagt! ;)

Skal dit jeg også .- i mars :)

Skrevet

Det skal jeg! ;:)

Gjest hallow :o/
Skrevet

Rusle rundt i gatene og se på livet. Sette seg på en cafè med en latte,en bok eller en avis og bare slappe av. Bakevarene i Tyskland smaker fortreffelig! Er du glad i shopping har du gode muligheter i Kiel. Tenk så deilig. Bare slappe av og gjøre "ingenting" i tre timer. Nyt det!

Gjest Hva hæææ hm
Skrevet

bierstube hvafforno???

Skrevet

bierstube hvafforno???

For å oversette det ganske nøyaktig, så blir det ølstue.

Skjønner du hva Ørkenvandreren blir tipsa om da? Og som ørkenvandrer så trenger man jo drikke ... ;-)

Gjest ølbar
Skrevet

For å oversette det ganske nøyaktig, så blir det ølstue.

Skjønner du hva Ørkenvandreren blir tipsa om da? Og som ørkenvandrer så trenger man jo drikke ... ;-)

Åja, så klart! *kakker meg selv i hodet*

bierstube=ølstue=ølbar.....

Skrevet

Rett ved jernbanestasjonen er det et stort kjøpesenter som heter Sofienhof. Litt shopping eller en kafetur er absolutt å anbefale.

Skrevet

Hvis du ikke shopper så kan du f eks rusle en tur til høyre for der båten legger til kai og utover mot en seilklubb eller hva det er som ligger der ute. Ihvertfall i godt vær kan det være en hyggelig spasertur, og så ligger det et sted borti der som man kan spise lunsj eller bare ta en kaffekopp.

Skrevet

Kiel er nok ikke verdens vakreste by, men det er gode muligheter for shopping, øl og mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...