Gå til innhold

Så var det oss igjen da!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg elsker pepper! Men ikke peper.

Hm.. Vet du at pepper er slang for amfetamin?

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

8

• Prozak

6

• mil1365380270

4

• Babette

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Hva betyr "pepan"? Er det et nytt rusmiddel?

Gjest slutt med det
Skrevet

I går ble det Davidoff (dvs jeg røyka noe annen tobakk utpå natta, men det husker jeg ikke, var eldsteungen som fortalte meg det. Hadde funnet meg liggende på badegulvet pattende og med en ukjent pakke pepetobakk.. Litt artig;-))

I kveld blir det Virginia, passer bra til hvitvin.

Jeg synes det er dårlig å tøyse med dette. (Foreldres alkoholbruk og barn som opplever det.)

Gjest Tristann
Skrevet

Hva betyr "pepan"? Er det et nytt rusmiddel?

Niks, det er ei god gammaldags pipe!!!

Trodde alle nåtildags kallte det pepe jeg?

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg synes det er dårlig å tøyse med dette. (Foreldres alkoholbruk og barn som opplever det.)

Så så, mine barn lider ikke under pepesuttinga! De er vant til det og syns det er koselig!

Alle familier er ikke like vet du.

Skrevet

Jeg vet ikke hva folk kaller det. Ingen i vennekretsen min røyker pipe eller pepe, så vi snakker heller ikke så mye om det.

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg vet ikke hva folk kaller det. Ingen i vennekretsen min røyker pipe eller pepe, så vi snakker heller ikke så mye om det.

Hm.. Nei, det er vel ikke så mange i min krets heller..

Men, ingen syns det er rart jeg kaller den gudommelige tingen for pepe.

Å som jeg elsker den.

Skrevet

Jeg synes du er litt morsom. Med eller uten pepe.

mil1365380270
Skrevet

Nei, jeg renser pepan klar for ny bruk. Og setter drikke kaldt osv. Setter glass og askebeger klart på ungenes rom sånn at jeg kan lese og synge mens jeg holder på med patting og drekking.. Osv.

Da vet jeg hva du kan ønske deg av ungene til jul; barskap med kjøleskap til å ha på rommet??? Og kanskje et stereoanlegg, du må jo bli lei av å synge for dem hver bidige kveld?

Gjest Tristann
Skrevet

Da vet jeg hva du kan ønske deg av ungene til jul; barskap med kjøleskap til å ha på rommet??? Og kanskje et stereoanlegg, du må jo bli lei av å synge for dem hver bidige kveld?

Det med kjøleskap er en god ide, en slags minibar på en måte.

Men, jeg liker faktisk å synge for ungene, det kan bli ganske gøy når jeg er litt på en snurr. Lager min egne versjoner.. F eks Jeg har ei pepe med øyne blå og So ro pepan min.. Osv.

mil1365380270
Skrevet

Det med kjøleskap er en god ide, en slags minibar på en måte.

Men, jeg liker faktisk å synge for ungene, det kan bli ganske gøy når jeg er litt på en snurr. Lager min egne versjoner.. F eks Jeg har ei pepe med øyne blå og So ro pepan min.. Osv.

Ja, det er jo dumt om ungene ikke kan noen sanger når de skal synge i barnehagen...

Gjest togli
Skrevet

Hører/leser jeg ordet PEPE en gang til så SPYR jeg!

Enig med deg, jeg får kvalmefornemmelser her :-/

Gjest Tristann
Skrevet

Ja, det er jo dumt om ungene ikke kan noen sanger når de skal synge i barnehagen...

Det har du jaggu rett i.

Har akkurat fyrt opp pepan og tatt på meg skiene.. Går nemlig på ski bort til barnehagan. Er litt vanskelig å manøvrere pepe og staver og alt..

Men, det går da på et vis.

Gjest LucySky
Skrevet

Hmm. Keinstein, hvor er du? Aldri inne sammen med Tristann (denne gangen) er du vel?

Din irriterende dævel.

Gjest Tristann
Skrevet

Hmm. Keinstein, hvor er du? Aldri inne sammen med Tristann (denne gangen) er du vel?

Din irriterende dævel.

Jeg kan garantere deg at jeg ikke er keinstein.

Nå er det fyr på pepan folkens!!

Gjest Tristann
Skrevet

Enig med deg, jeg får kvalmefornemmelser her :-/

Hvorfor? Ingenting er så forfriskende som et godt drag av av go'pepan!!!

Skrevet

Jeg kan garantere deg at jeg ikke er keinstein.

Nå er det fyr på pepan folkens!!

Du må være veldig selskapssyk av deg som informerer oss om hver minste bevegelse.

mil1365380270
Skrevet

Din irriterende dævel.

Han er ikke her ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor? Ingenting er så forfriskende som et godt drag av av go'pepan!!!

*slår av høreapparata og lukker øya*

Gjest Tristann
Skrevet

Du må være veldig selskapssyk av deg som informerer oss om hver minste bevegelse.

Sant nok, men ikke på kvelden, da er det kun patting/drekking som gjelder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...