Gå til innhold

Så var det oss igjen da!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

*slår av høreapparata og lukker øya*

Hvorfor?? Skru det på igjen..

SÅ kan du høre den deilige lyden av ei pepe som braser og korker som sprettes..

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

8

• Prozak

6

• mil1365380270

4

• Babette

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg synes det er dårlig å tøyse med dette. (Foreldres alkoholbruk og barn som opplever det.)

Det er jo ikke sikkert vedkommende tuller..

Skrevet

*slår av høreapparata og lukker øya*

Bruker du høreapparat, Togli? Jeg trodde du var helt døv? Eller har du sånn nytt fint apparat som gjør at man kan høre litt? Bestefaren min hører omtrent ingenting, så jeg bare lurer..?

Skrevet

Hm.. Vet du at pepper er slang for amfetamin?

Ja, og?

Skrevet

Det er jo ikke sikkert vedkommende tuller..

Heh-heh...nei, det er sikkert seriøst...

"........................................."

Skrevet

Jeg synes det er dårlig å tøyse med dette. (Foreldres alkoholbruk og barn som opplever det.)

Tull og tøys. Ingenting er for hellig til å tulle med. Selv om jeg ikke akkurat synes vedkommende her er så morsom som han åpenbart prøver på, så trenger slik humor absolutt ikke være respektløst overfor alvorlige, virkelige tilfeller av slikt.

"............................................."

Skrevet

Kan du ikke bare kalle den PIPE som normale folk??

Han er sikkert en sånn som "hever" snøballer også :-)

Skrevet

Heh-heh...nei, det er sikkert seriøst...

Ja, ikkesant :-) Du tror det du og, innrøm det!

Skrevet

Hm.. Vet du at pepper er slang for amfetamin?

Bortkastet å patte på pepper, da. Eller joggesko, makka etc., om du vil. Stapp det i nesen og trekk inn snørra, som normale folk gjøre.

"..........................................."

Skrevet

Ja, ikkesant :-) Du tror det du og, innrøm det!

Jeg innrømmer ingenting. Ingen så meg, og ingen kan bevise noe som helst!

"............................................"

Skrevet

Niks, det er ei god gammaldags pipe!!!

Trodde alle nåtildags kallte det pepe jeg?

Hasjpipe?

Skrevet

Så så, mine barn lider ikke under pepesuttinga! De er vant til det og syns det er koselig!

Alle familier er ikke like vet du.

Hehe ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er du i slekt med barbie star?? Dere skriver så likt..

Skrevet

Bortkastet å patte på pepper, da. Eller joggesko, makka etc., om du vil. Stapp det i nesen og trekk inn snørra, som normale folk gjøre.

"..........................................."

Var det meg du mente?

Gjest Calóni
Skrevet

Bruker du høreapparat, Togli? Jeg trodde du var helt døv? Eller har du sånn nytt fint apparat som gjør at man kan høre litt? Bestefaren min hører omtrent ingenting, så jeg bare lurer..?

De fleste døve har en hørselsrest, som kan utnyttes ved å bruke høreapparat. For noen vil det da si at man kan høre en bil som tuter/brannalarm som går, mens andre kan oppfatte mer, og kanskje følge med i en samtale.

Med "sånt nytt apparat" tenker du sikkert på CI, cochlea-implantat. Det krever operasjon, og har best resultater om det blir operert inn når man enda er liten og ikke har fått utviklet språket helt enda.

Men Togli vet seff mer om dette enn meg :)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, dere tror fremdeles jeg tuller??

Men, jeg elsker virkelig peper!!

Jeg elsker pistasjeis. Men jeg lager ikke to tråder om dagen om det fordet :)

Skrevet

De fleste døve har en hørselsrest, som kan utnyttes ved å bruke høreapparat. For noen vil det da si at man kan høre en bil som tuter/brannalarm som går, mens andre kan oppfatte mer, og kanskje følge med i en samtale.

Med "sånt nytt apparat" tenker du sikkert på CI, cochlea-implantat. Det krever operasjon, og har best resultater om det blir operert inn når man enda er liten og ikke har fått utviklet språket helt enda.

Men Togli vet seff mer om dette enn meg :)

:-)

Skrevet

Var det meg du mente?

Eh, nei - det var vel trådstarteren jeg svarte?

"............................................"

Gjest togli
Skrevet

Jeg er i medisinsk forstand helt døv, men føler selv jeg har god nytte av høreapparat. Om jeg har ett eller to apparater spiller ingen rolle, siden jeg kun bruker dem for å oppfatte lyder rundt meg. Dessuten får jeg kontroll på stemmen min med høreapparater. Jeg klarer ikke skille lydene fra hverandre, så munnavlesning er et must!

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor?? Skru det på igjen..

SÅ kan du høre den deilige lyden av ei pepe som braser og korker som sprettes..

*blablablablabla*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...