Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 LOL, dette ble en morsom tråd ) Jeg ler høyt for meg sjøl.... 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 LOL, dette ble en morsom tråd ) Jeg ler høyt for meg sjøl.... Nå er jeg i full gang med patting og drekking,, Unga ligger på gøllvet og vil legge seg, men jeg orker ikke,, må sutte på pepan i stedet 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 *blablablablabla* hva skjer=har du patta på pepan du ogs? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg elsker pistasjeis. Men jeg lager ikke to tråder om dagen om det fordet det syn sjeg du skal gjøre!!! peper og patting og sutting er sjølve livet!! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Er du i slekt med barbie star?? Dere skriver så likt.. nei erru gærn,,, tviler på at barbie elsker peper... 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hasjpipe? niks, kun vanlig pepetobakk!! det river mest!! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Bortkastet å patte på pepper, da. Eller joggesko, makka etc., om du vil. Stapp det i nesen og trekk inn snørra, som normale folk gjøre. "..........................................." joggesko/makka/pepper/fort kan man sette rett i åra spør du meg!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hva skjer=har du patta på pepan du ogs? #¤%"#¤%¤#"//&&%¤ 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det er jo ikke sikkert vedkommende tuller.. jeg tuller ikke!! jeg elsker peper/snadda mi!!! er på min tredje flaske hvitt nu, det svinger som fanden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.