stromme Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvordan ser en lifthylle ut??? På kjøkkenet altså.... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det er et vanlig skap - under benk - som inneholder en hylle som kan løftes ut av skapet. Hylla sitter fast i "armer" som er skrudd fast inni skapet. Jeg har f.eks. kjøkkenmaskina mi stående på denne hylla hele tiden. Når jeg skal bruke den, åpner jeg skapet og løfter ut hele hylla maskina står på. Den går "i lås" i samme høyde som kjøkkenbenken. Sikkert noen som klarer å finne et bilde til deg, jeg klarte ikke... 0 Siter
carma Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Har jeg aldri hørt om... Sikker på at det ikke heter noe annet? http://www.google.com/search?hl=no&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-46%2CGGLD%3Aen&q=lifthylle&btnG=S%C3%B8k&lr= 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det er et vanlig skap - under benk - som inneholder en hylle som kan løftes ut av skapet. Hylla sitter fast i "armer" som er skrudd fast inni skapet. Jeg har f.eks. kjøkkenmaskina mi stående på denne hylla hele tiden. Når jeg skal bruke den, åpner jeg skapet og løfter ut hele hylla maskina står på. Den går "i lås" i samme høyde som kjøkkenbenken. Sikkert noen som klarer å finne et bilde til deg, jeg klarte ikke... Jeg simpelthen elsker min lifthylle! Er SÅ glad for at jeg fikk den satt inn! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg simpelthen elsker min lifthylle! Er SÅ glad for at jeg fikk den satt inn! Jeg er også veldig glad i min heve/senke-hylle, har også kjøkkenmaskinen stående på den. Og under hylla henger det en plastskuff, som jeg kan ha alle løse smådeler (visper osv) i. For spesielt interesserte kan man ta en titt på http://www.sigdal.com/sigdalcom2/frontend/last_ned/Elementoversikt%20kj%F8kken.pdf øverst på side 3, artikkelnr 2160 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg er også veldig glad i min heve/senke-hylle, har også kjøkkenmaskinen stående på den. Og under hylla henger det en plastskuff, som jeg kan ha alle løse smådeler (visper osv) i. For spesielt interesserte kan man ta en titt på http://www.sigdal.com/sigdalcom2/frontend/last_ned/Elementoversikt%20kj%F8kken.pdf øverst på side 3, artikkelnr 2160 Du, den plastskuffa, var den med automatisk med skapet? Vår kjøkkenleverandør hadde ikke noe slik, og jeg vil gjerne ha det! (Og jeg burde jo bare ropt på deg først som sist, da, for å finne link!) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Du, den plastskuffa, var den med automatisk med skapet? Vår kjøkkenleverandør hadde ikke noe slik, og jeg vil gjerne ha det! (Og jeg burde jo bare ropt på deg først som sist, da, for å finne link!) Ja, plastskuffen fulgte med (vi har sigdal-kjøkken). Veldig glad for den altså, blir mye mindre rot. Og plass under skuffen til et par flate brett mm. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det er et vanlig skap - under benk - som inneholder en hylle som kan løftes ut av skapet. Hylla sitter fast i "armer" som er skrudd fast inni skapet. Jeg har f.eks. kjøkkenmaskina mi stående på denne hylla hele tiden. Når jeg skal bruke den, åpner jeg skapet og løfter ut hele hylla maskina står på. Den går "i lås" i samme høyde som kjøkkenbenken. Sikkert noen som klarer å finne et bilde til deg, jeg klarte ikke... Jeg har sånne i to av overskapene mine jeg. Hm, jeg har visst ikke skjønt betydningen av dem ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.