Femma Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Noen som har prøvd dette? http://www.voipbuster.com/en/index.html En skal visst kunne ringe til fasttlf i Norge + fler land(gratis). Men så ser jeg at med trial, så kan en ringe kun 1 min. Det koster € 10,- for "full pakke" ser jeg. Men er dette noe som funker, eller vil det være bortkasta penger å betale € 10,- ?? _________________ Så står det: This credit deposit will stay untouched as long as you are calling the free destinations and remains valid for 120 days after your last purchase. _________________ Jeg bruker Skype nå, men der må en jo betale for å ringe fasttlf. 0 Siter
illuminatum Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Har brukt VoipBuster i flere mnd og er kjempefornøyd. 0 Siter
Femma Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Har brukt VoipBuster i flere mnd og er kjempefornøyd. Hvordan er den kontra Skype da? Så lurer jeg på, de 10 € en må betale, blir de værene på konto så lenge en holder seg til gratislandene? 0 Siter
illuminatum Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan er den kontra Skype da? Så lurer jeg på, de 10 € en må betale, blir de værene på konto så lenge en holder seg til gratislandene? De blir værende. Jeg betalte 16. august og de gikk ut 13. feb i år. Har ikke betalt mer enn 1 Euro og har ringt gratis i et halvt år, uten problemer. 0 Siter
Femma Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 De blir værende. Jeg betalte 16. august og de gikk ut 13. feb i år. Har ikke betalt mer enn 1 Euro og har ringt gratis i et halvt år, uten problemer. Ok, takk skal du ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.