Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det kommer vel an på sammenhengen. Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.. Men ikke i alle sammenhenger, da det kan høres barnslig og idiotisk ut. Jeg er hverken gutt eller mann, så jeg vet ikke sikkert. " Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv." Steike...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel :-) ".............................................." 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hehe slamp ja. Eller lømmel! Lømmel er et ord jeg har sansen for. Det er et av favorittordene mine. Prøv å si det noen ganger...skikkelig kult ord. :-D Enig. Lømmel er et fint ord. Og så liker jeg det tyske ordet løffel (skal skrives med o med prikker over istedenfor ø, men det får jeg ikke til). Løffel er enda finere enn lømmel, men det betyr noe så kjedelig som skje, altså spiseredskapet skje. 0 Siter
carma Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det kommer vel an på sammenhengen. Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.. Men ikke i alle sammenhenger, da det kan høres barnslig og idiotisk ut. Jeg er hverken gutt eller mann, så jeg vet ikke sikkert. "Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.." Joa.. hvis den lille gode gutten er 3 år... 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Gutt = 14 år Liten gutt = 8 år Liten god gutt = hjulbeint med bleie 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 " Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv." Steike...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel :-) ".............................................." "...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel" Det er håp for deg også, tydeligvis. Du har ennå ikke bukket under for overempatiske kvinner. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det kommer vel an på sammenhengen. Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.. Men ikke i alle sammenhenger, da det kan høres barnslig og idiotisk ut. Jeg er hverken gutt eller mann, så jeg vet ikke sikkert. "Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv." What? Det tviler jeg sterkt på at så mange menn liker altså. ;-P Snakk om turn-off 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Gutt = 14 år Liten gutt = 8 år Liten god gutt = hjulbeint med bleie *LOL* 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 "...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel" Det er håp for deg også, tydeligvis. Du har ennå ikke bukket under for overempatiske kvinner. Hvis et kvinnfolk kaller meg "lille gode gutten" eller noe i den duren, så kan du banne på at jeg ikke bukker for henne :-) "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvis et kvinnfolk kaller meg "lille gode gutten" eller noe i den duren, så kan du banne på at jeg ikke bukker for henne :-) "............................................" Dra lua ned over ansiktet på henne, dytt henne ut og be henne komme igjen når hun er frisk. 0 Siter
glooge Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 fikk sjokk da en person omtalte meg som "mann" på toget her om dagen. ikke det at jeg har pupper og alt det der, men "mann"..... får meg til å føle meg gammel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.