Gå til innhold

gutt/mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer vel an på sammenhengen. Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.. Men ikke i alle sammenhenger, da det kan høres barnslig og idiotisk ut.

Jeg er hverken gutt eller mann, så jeg vet ikke sikkert.

" Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv."

Steike...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel :-)

".............................................."

Skrevet

hehe slamp ja.

Eller lømmel!

Lømmel er et ord jeg har sansen for. Det er et av favorittordene mine. Prøv å si det noen ganger...skikkelig kult ord. :-D

Enig. Lømmel er et fint ord. Og så liker jeg det tyske ordet løffel (skal skrives med o med prikker over istedenfor ø, men det får jeg ikke til). Løffel er enda finere enn lømmel, men det betyr noe så kjedelig som skje, altså spiseredskapet skje.

Skrevet

Det kommer vel an på sammenhengen. Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.. Men ikke i alle sammenhenger, da det kan høres barnslig og idiotisk ut.

"Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv.."

Joa.. hvis den lille gode gutten er 3 år...

Skrevet

Gutt = 14 år

Liten gutt = 8 år

Liten god gutt = hjulbeint med bleie

Skrevet

" Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv."

Steike...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel :-)

".............................................."

"...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel"

Det er håp for deg også, tydeligvis. Du har ennå ikke bukket under for overempatiske kvinner.

Skrevet

"Hvis man ligger og koser, så er det vel hyggelig for noen å bli kalt "liten god gutt" osv."

What?

Det tviler jeg sterkt på at så mange menn liker altså. ;-P

Snakk om turn-off

Skrevet

Gutt = 14 år

Liten gutt = 8 år

Liten god gutt = hjulbeint med bleie

*LOL*

Skrevet

"...enten har du en spesiell mann, eller så er det ikke rart du er singel"

Det er håp for deg også, tydeligvis. Du har ennå ikke bukket under for overempatiske kvinner.

Hvis et kvinnfolk kaller meg "lille gode gutten" eller noe i den duren, så kan du banne på at jeg ikke bukker for henne :-)

"............................................"

Skrevet

Hvis et kvinnfolk kaller meg "lille gode gutten" eller noe i den duren, så kan du banne på at jeg ikke bukker for henne :-)

"............................................"

Dra lua ned over ansiktet på henne, dytt henne ut og be henne komme igjen når hun er frisk.

Skrevet

fikk sjokk da en person omtalte meg som "mann" på toget her om dagen.

ikke det at jeg har pupper og alt det der, men "mann"..... får meg til å føle meg gammel. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...