Gå til innhold

Svigerblogg. Dag 4

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

*svigerfar ler når jeg prøver å fortelle ham at det stort sett er jeg som måker. (fordi jeg liker å være ute og gjøre noe for en gangs skyld)

*de skjønner ikke helt hvorfor min gode venninne trenger å prate så fryktelig om de to begravelsene hun har måttet "overvære"?/ holde/ arrangere pga nær families bortgang. Døden er en del av livet- og sånn er det bare. Da jeg mistet mine foreldre ...... mhm. Men jeg "får nå lov" til å være hos henne i kveld. Men rar er hun.

*holmgang er et festlig program, og han Oddvar er en så karismatisk programleder.

*det er artig å se migrapolis og se hvordan "disse innvandrerne" prøver å passe inn i Norge.

* nå er de på visning. HYYYYL. TO leiligheter!!! Håper det er vannskade og råte i begge to (unnskyld kjære selgere...)

* Gubbingsen syns det går strålende, og er kjempelettet. DET er jo positivt- bortsett fra at dette gjør det ennå lettere for ham å jobbe med å få dem til å flytte hit.

* De var inne på tanken om å bygge på tomten vår. SKRIK. Men prosjektet blir ALT for stort å styre fra Vestlandet. I såfall må de bo i kjelleretasjen vår mens de bygger. 2xSKRIK.

fredag lørdag søndag. fredag lørdag søndag. fredag lørdag søndag. Helgen går fort. Det gjør den jo alltid. Ikke sant???

Gjest bor nær familie
Skrevet

Tenker de seriøst på å flytte til samme sted?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Tenker de seriøst på å flytte til samme sted?

seriøst? tror det er sånn 70-30%. I min favør. Altså, de vil nok _helst_ bli der de er, men pga helse bør de kanskje hitover.

Angela1365380318
Skrevet

seriøst? tror det er sånn 70-30%. I min favør. Altså, de vil nok _helst_ bli der de er, men pga helse bør de kanskje hitover.

Bor du på vestlandet eller de? Du kan jo finne argumenter i været feks på vestlandet blir det jo bare mer og mer ekstremvær, mens på østlandet er det jo helt grusomt med snø nå, lett å skli og brekke lår halsen. De bør kansje ha dette ekstremværet i tankene når de bygger hus og da kan det fort blir fryktelig dyrt.. :-P

Gjest Persille
Skrevet

"*holmgang er et festlig program, og han Oddvar er en så karismatisk programleder. "

*ler*

Vel, "det er jo så fint om dere flytter hit - da har vi jo barnevakt _hver_ helg - tenk så mye moro vi skal få gjort da! Og så får vi jo hjelp til snømåking og plenklipping, dere jobber jo ikke, så dere kan gjøre det på dagen når vi er på jobb?!"

Og så kommer du sikkert på mer du kan ansette dem til - så de blir skremt fra å flytte :)

F.eks ta ungene ut av bhg for svigers er jo hjemme likevel, så da kan dere jo spare de pengene :)

Joda, helgen går fort, og om ikke annet har du aldri vært så glad for å gå på jobb noen gang.

Skrevet

Før de begynner å bygge i bakhagen deres, bør du be mannen din se et par episoder av "Alle elsker Raymond"... :-)

PS! Jeg liker også å måke snø!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Før de begynner å bygge i bakhagen deres, bør du be mannen din se et par episoder av "Alle elsker Raymond"... :-)

PS! Jeg liker også å måke snø!

Jepp. Det er et fast innslag hos oss. Vi kaller meg på spøk for Debra.

Jeg har faktisk tenkt tanken å skifte nick til Debra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...