Moraki Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 I samspill med "gutt/mann" tråden under, hva foretrekker dere menn å bli kalt når dere koser med jenta deres? Har skjønt at ikke alle liker å bli kalt "søt" o.l. 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Stud, hunk, hingsten, tøffingen, barskingen, kjekken osv osv 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 kjekken Ja, jeg tenkte ikke på seksuelle sammenhenger, mer sånn kose i sofaen mens man holder rundt hverandre. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Kan ikke huske at jeg har blitt kalt så mye i slike situasjoner, egentlig. Det nærmeste må vel være "Å herregud!", tror jeg. "............................................." 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Kosenavn er turn off. Men jeg mener ikke i seksuell sammenheng. Det skal ikke være nor turn-on, bare noe koselig liksom. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Men jeg mener ikke i seksuell sammenheng. Det skal ikke være nor turn-on, bare noe koselig liksom. Det er ikke koselig. Bare irriterende. 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Det er ikke koselig. Bare irriterende. Det kommer vel an på personen det da. Noen liker det jo. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det kommer vel an på personen det da. Noen liker det jo. Tolererer mener du. 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Tolererer mener du. Potato pottitt :-D 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Potato pottitt :-D Utrolig hva menn tåler med utsikt til et koselig nummer. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ja, jeg tenkte ikke på seksuelle sammenhenger, mer sånn kose i sofaen mens man holder rundt hverandre. Menn ser ikke forskjell;) Hvis kvinner snakker om kos så tror menn det handler om sex. Min erfaring er at de liker best å bli kalt "verdens vidunderligste elsker":) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg var ute og gikk tur sammen med et vennepar av meg og sa til jenta. Han er søt:) Han ble snurt og sa med engang "jeg er ikke søt, jeg er en mann på fem null". (De er utviklingshemmede og fremmedspråklige). Mine venner på femti liker denne historien godt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror mannen min liker veldig godt at jeg kaller han "Gullegullegulleduttekosebassegullet mitt". Nå skal jeg jammen meg sjekke det ut i praksis ;-) Vil du ha rapport? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror mannen min liker veldig godt at jeg kaller han "Gullegullegulleduttekosebassegullet mitt". Nå skal jeg jammen meg sjekke det ut i praksis ;-) Vil du ha rapport? Hjælpe meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Stud, hunk, hingsten, tøffingen, barskingen, kjekken osv osv Det er jenta som har forstått det! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Stud, hunk, hingsten, tøffingen, barskingen, kjekken osv osv Noen av oss _har_ faktisk pikk og baller, og trenger ikke overbevises om det på den måten :-) "................................................." 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror mannen min liker veldig godt at jeg kaller han "Gullegullegulleduttekosebassegullet mitt". Nå skal jeg jammen meg sjekke det ut i praksis ;-) Vil du ha rapport? *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.