Gå til innhold

Hva vil menn bli kalt under kosing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I samspill med "gutt/mann" tråden under, hva foretrekker dere menn å bli kalt når dere koser med jenta deres? Har skjønt at ikke alle liker å bli kalt "søt" o.l.

Skrevet

Stud, hunk, hingsten, tøffingen, barskingen, kjekken osv osv

:)

Skrevet

kjekken

Ja, jeg tenkte ikke på seksuelle sammenhenger, mer sånn kose i sofaen mens man holder rundt hverandre.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har blitt kalt så mye i slike situasjoner, egentlig. Det nærmeste må vel være "Å herregud!", tror jeg.

"............................................."

Skrevet

Kosenavn er turn off.

Men jeg mener ikke i seksuell sammenheng. Det skal ikke være nor turn-on, bare noe koselig liksom.

Skrevet

Men jeg mener ikke i seksuell sammenheng. Det skal ikke være nor turn-on, bare noe koselig liksom.

Det er ikke koselig. Bare irriterende.

Skrevet

Det er ikke koselig. Bare irriterende.

Det kommer vel an på personen det da. Noen liker det jo.

Skrevet

Det kommer vel an på personen det da. Noen liker det jo.

Tolererer mener du.

Skrevet

Tolererer mener du.

Potato pottitt :-D

Skrevet

Potato pottitt :-D

Utrolig hva menn tåler med utsikt til et koselig nummer.

amerikafareren
Skrevet

Ja, jeg tenkte ikke på seksuelle sammenhenger, mer sånn kose i sofaen mens man holder rundt hverandre.

Menn ser ikke forskjell;) Hvis kvinner snakker om kos så tror menn det handler om sex. Min erfaring er at de liker best å bli kalt "verdens vidunderligste elsker":)

amerikafareren
Skrevet

Jeg var ute og gikk tur sammen med et vennepar av meg og sa til jenta. Han er søt:) Han ble snurt og sa med engang "jeg er ikke søt, jeg er en mann på fem null". (De er utviklingshemmede og fremmedspråklige). Mine venner på femti liker denne historien godt.

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror mannen min liker veldig godt at jeg kaller han "Gullegullegulleduttekosebassegullet mitt". Nå skal jeg jammen meg sjekke det ut i praksis ;-)

Vil du ha rapport?

Skrevet

Jeg tror mannen min liker veldig godt at jeg kaller han "Gullegullegulleduttekosebassegullet mitt". Nå skal jeg jammen meg sjekke det ut i praksis ;-)

Vil du ha rapport?

Hjælpe meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jenta som har forstått det!

Skrevet

Noen av oss _har_ faktisk pikk og baller, og trenger ikke overbevises om det på den måten :-)

"................................................."

Gjest Flystripa
Skrevet

Vil du ha rapport?

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...