Gå til innhold

Hva vil menn bli kalt under kosing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Goingen kaller jeg min. :o)

Og så har vi hvert vårt helt private kjælenavn da som ingen andre vet om. :o) Barnslig? Sikkert. Koselig? Definitivt!

Gjest Flystripa
Skrevet

Utrolig hva menn tåler med utsikt til et koselig nummer.

*flirer*

Gjest Flystripa
Skrevet

Kan ikke huske at jeg har blitt kalt så mye i slike situasjoner, egentlig. Det nærmeste må vel være "Å herregud!", tror jeg.

"............................................."

*hahaha*

Skrevet

Noen av oss _har_ faktisk pikk og baller, og trenger ikke overbevises om det på den måten :-)

"................................................."

Ååååå, det var jo bare for å fortelle dere at vi setter pris på utstyret da vett`ø:-)

Skrevet

Goingen kaller jeg min. :o)

Og så har vi hvert vårt helt private kjælenavn da som ingen andre vet om. :o) Barnslig? Sikkert. Koselig? Definitivt!

Goingen er et koselig navn :-)

Man skal være litt barnslig seg i mellom :-)

Skrevet

Goingen er et koselig navn :-)

Man skal være litt barnslig seg i mellom :-)

Det var han som begynte med det private kjælenavnet da - ikke meg! :o)

Gjest togli
Skrevet

*LOL*

Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis*

Gjest togli
Skrevet

Hjælpe meg.

Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis*

Gjest Flystripa
Skrevet

Så rart...! *ler*

Gjest Flystripa
Skrevet

Mannfolk ass' !!!

*hehe* Du får prøve med litt mer "krutt", tror jeg - da våkner han nok ;o)

Skrevet

Han er sikkert vant til at folk vipper over rundt han. Psykiatrisk sykepleier?

Skrevet

Ååååå, det var jo bare for å fortelle dere at vi setter pris på utstyret da vett`ø:-)

Ah, ok - da så :-)

"......................................"

Gjest togli
Skrevet

*hehe* Du får prøve med litt mer "krutt", tror jeg - da våkner han nok ;o)

Nei, jeg tror jeg gir opp! Nå ligger'n på sofaen og snorker så veggene rister!! Får spare på kruttet til imorgen. Først da er han nok i stand til å oppfatte noe rundt seg ;-)

Gjest togli
Skrevet

Han er sikkert vant til at folk vipper over rundt han. Psykiatrisk sykepleier?

Han er vant til at jeg flipper ut med morsomheter, så du har nok en smule rett ;-)

Psyk. sykepleier er det siste yrket jeg kunne sett ham i. *ler*

Han er sånn typisk yrkesfag-type (elektriker). Men jeg har inntrykk av at han møter mange raringer i det yrket også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...