Lillemus Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Goingen kaller jeg min. ) Og så har vi hvert vårt helt private kjælenavn da som ingen andre vet om. ) Barnslig? Sikkert. Koselig? Definitivt! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Utrolig hva menn tåler med utsikt til et koselig nummer. *flirer* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Kan ikke huske at jeg har blitt kalt så mye i slike situasjoner, egentlig. Det nærmeste må vel være "Å herregud!", tror jeg. "............................................." *hahaha* 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Noen av oss _har_ faktisk pikk og baller, og trenger ikke overbevises om det på den måten :-) "................................................." Ååååå, det var jo bare for å fortelle dere at vi setter pris på utstyret da vett`ø:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Goingen kaller jeg min. ) Og så har vi hvert vårt helt private kjælenavn da som ingen andre vet om. ) Barnslig? Sikkert. Koselig? Definitivt! Goingen er et koselig navn :-) Man skal være litt barnslig seg i mellom :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Goingen er et koselig navn :-) Man skal være litt barnslig seg i mellom :-) Det var han som begynte med det private kjælenavnet da - ikke meg! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 *LOL* Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hjælpe meg. Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis* Så rart...! *ler* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Mannfolk ass' !!! *hehe* Du får prøve med litt mer "krutt", tror jeg - da våkner han nok ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå har jeg prøvd det ut i praksis. Han halvsov på sofaen når jeg satte meg ved siden av han og så ham inn i øynene og sa "Gullegulle...osv...". Han rynka bryna og så dumt på meg før han sovna videre *fnis* Han er sikkert vant til at folk vipper over rundt han. Psykiatrisk sykepleier? 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ååååå, det var jo bare for å fortelle dere at vi setter pris på utstyret da vett`ø:-) Ah, ok - da så :-) "......................................" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 *hehe* Du får prøve med litt mer "krutt", tror jeg - da våkner han nok ;o) Nei, jeg tror jeg gir opp! Nå ligger'n på sofaen og snorker så veggene rister!! Får spare på kruttet til imorgen. Først da er han nok i stand til å oppfatte noe rundt seg ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Han er sikkert vant til at folk vipper over rundt han. Psykiatrisk sykepleier? Han er vant til at jeg flipper ut med morsomheter, så du har nok en smule rett ;-) Psyk. sykepleier er det siste yrket jeg kunne sett ham i. *ler* Han er sånn typisk yrkesfag-type (elektriker). Men jeg har inntrykk av at han møter mange raringer i det yrket også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.