Gå til innhold

Hva synes du om denne sms'en jeg fikk?

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert
Skrevet

Jeg har en venn som jeg har kjent i 10 år. Vi var kjærester ett år i starten, men har vært "bare gode venner" siden det. Alltid vært litt flørting mellom oss.

For noen dager siden fikk jeg en sms fra ham hvor han lurte på om jeg ville ha besøk, og om han skulle stikke innom senere den dagen.

Jeg så ikke meldingen før ca 4 timer etter at han hadde sendt den, og da hadde han allerede sendt en ny sms som lød:

" Ikke ta deg bryderiet med å svare. Keiserinnen er sikkert opptatt med viktige ting".

Kjente jeg ble litt irritert etter den å-så-fornærmet-jeg-er-meldingen hans, og gadd ikke svare engang.

I dag fikk jeg en ny sms hvor han spurte om jeg hadde mistet munn og mæle.

Hvordan vil du tolke en fyr som skriver noe så teit?

Neida, vi er ikke fjortiser, men tidlig i 30-åra.

Skrevet

Folk som er så barnslige kan man vel ikke annet enn å gi faen i, vel?

".............................................."

Skrevet

Tja si det. Men hvis han er vant med at du svarer rimelig raskt så er det kanskje ikke så veldig rart at han svarte som han gjorde.

De fleste svarer på en sms, hvis de ønsker å svare da, inne 4 timer. At du ikke svarer på så lenge kan tolkes dithen at du ikke vil ha besøk av han, i alle fall ikke den dagen.

Eller kanskje han er vant med at du er treg til å svare og begynner å bli lei det?

Gjest litt irritert
Skrevet

Folk som er så barnslige kan man vel ikke annet enn å gi faen i, vel?

".............................................."

Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg?

Gjest Jullis
Skrevet

Begge to.

Gjest litt irritert
Skrevet

Tja si det. Men hvis han er vant med at du svarer rimelig raskt så er det kanskje ikke så veldig rart at han svarte som han gjorde.

De fleste svarer på en sms, hvis de ønsker å svare da, inne 4 timer. At du ikke svarer på så lenge kan tolkes dithen at du ikke vil ha besøk av han, i alle fall ikke den dagen.

Eller kanskje han er vant med at du er treg til å svare og begynner å bli lei det?

Jeg er vel verken rask eller treig til å svare på sms, tror jeg. Går ikke rundt med mobilen på meg hele tiden og har den ofte på lydløs.

Uansett synes jeg det er lite sjarmerende å skrive en så teit melding. Ville egentlig bare få det bekreftet av dere her inne da.... :)

Skrevet

Han, selvfølgelig. Det var jo deg jeg svarte, og ikke ham :-)

"...................................."

Gjest lille rosinen
Skrevet

Overreagerer du ikke litt nå...? Det er da vel bare å skrive tilbake at du ikke så meldingen før lenge etterpå...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Denne fyren reagerer som en typisk jente (ja, selv jenter på din alder).

Han er altså homofil.

Gjest litt irritert
Skrevet

Overreagerer du ikke litt nå...? Det er da vel bare å skrive tilbake at du ikke så meldingen før lenge etterpå...?

Jada, men jeg mistet lysten fullstendig. Skal ikke mer til:)

Skrevet

Enig med Prozak. Han høres temmelig barnslig ut.

Gjest synes jeg om sms-en
Skrevet

Uvanlig forurettet til mann å være.

Skrevet

Urgh, får helt avsmak av sånne personer.. Hadde en kjæreste en gang som var sånn, å tro meg det ble ikke bedre med tiden. Jeg får helt noia av personer som blir såååå fornærmet av noe så lite, uten at de vet grunnen til at du ikke svarte så fort som han forventet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...