Gjest litt irritert Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har en venn som jeg har kjent i 10 år. Vi var kjærester ett år i starten, men har vært "bare gode venner" siden det. Alltid vært litt flørting mellom oss. For noen dager siden fikk jeg en sms fra ham hvor han lurte på om jeg ville ha besøk, og om han skulle stikke innom senere den dagen. Jeg så ikke meldingen før ca 4 timer etter at han hadde sendt den, og da hadde han allerede sendt en ny sms som lød: " Ikke ta deg bryderiet med å svare. Keiserinnen er sikkert opptatt med viktige ting". Kjente jeg ble litt irritert etter den å-så-fornærmet-jeg-er-meldingen hans, og gadd ikke svare engang. I dag fikk jeg en ny sms hvor han spurte om jeg hadde mistet munn og mæle. Hvordan vil du tolke en fyr som skriver noe så teit? Neida, vi er ikke fjortiser, men tidlig i 30-åra. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Folk som er så barnslige kan man vel ikke annet enn å gi faen i, vel? ".............................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Tja si det. Men hvis han er vant med at du svarer rimelig raskt så er det kanskje ikke så veldig rart at han svarte som han gjorde. De fleste svarer på en sms, hvis de ønsker å svare da, inne 4 timer. At du ikke svarer på så lenge kan tolkes dithen at du ikke vil ha besøk av han, i alle fall ikke den dagen. Eller kanskje han er vant med at du er treg til å svare og begynner å bli lei det? 0 Siter
Gjest litt irritert Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Folk som er så barnslige kan man vel ikke annet enn å gi faen i, vel? ".............................................." Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg? 0 Siter
Gjest Jullis Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg? Begge to. 0 Siter
Gjest litt irritert Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Tja si det. Men hvis han er vant med at du svarer rimelig raskt så er det kanskje ikke så veldig rart at han svarte som han gjorde. De fleste svarer på en sms, hvis de ønsker å svare da, inne 4 timer. At du ikke svarer på så lenge kan tolkes dithen at du ikke vil ha besøk av han, i alle fall ikke den dagen. Eller kanskje han er vant med at du er treg til å svare og begynner å bli lei det? Jeg er vel verken rask eller treig til å svare på sms, tror jeg. Går ikke rundt med mobilen på meg hele tiden og har den ofte på lydløs. Uansett synes jeg det er lite sjarmerende å skrive en så teit melding. Ville egentlig bare få det bekreftet av dere her inne da.... 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg? Han, selvfølgelig. Det var jo deg jeg svarte, og ikke ham :-) "...................................." 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Overreagerer du ikke litt nå...? Det er da vel bare å skrive tilbake at du ikke så meldingen før lenge etterpå...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Denne fyren reagerer som en typisk jente (ja, selv jenter på din alder). Han er altså homofil. 0 Siter
Gjest litt irritert Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Overreagerer du ikke litt nå...? Det er da vel bare å skrive tilbake at du ikke så meldingen før lenge etterpå...? Jada, men jeg mistet lysten fullstendig. Skal ikke mer til:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg? Enig med Prozak. Han høres temmelig barnslig ut. 0 Siter
Gjest synes jeg om sms-en Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Uvanlig forurettet til mann å være. 0 Siter
tamarana Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvem er barnslig? Min fornærmede venn eller jeg som skrev et tåpelig innlegg? Urgh, får helt avsmak av sånne personer.. Hadde en kjæreste en gang som var sånn, å tro meg det ble ikke bedre med tiden. Jeg får helt noia av personer som blir såååå fornærmet av noe så lite, uten at de vet grunnen til at du ikke svarte så fort som han forventet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.