Gå til innhold

PEPEKVELD!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Ja, her sitter jeg da...

Er på min tredje flaske hvitvin, har patta op ei hel pakke virgina.. er klar for nummer to nå!!!!

unga hr sovnet på gulvet, og der får de ligge til i morgen, gubben er ikke hjemme og i ogmed at jeg sitter i rullestol blir det vanskelig å få dem i seng!!

Hva gjør dere i veld da?

Gjest jammen mange rare mennesker der ute...
Skrevet

Unnskuld meg?? Men skulle de egentleg hatt ungar???

Skrevet

Du - nå skulle du forlengst gitt deg. Du minner meg om en kamerat jeg hadde for mange år siden; Hvis han kom med en morsom kommentar som folk lo av, så fortsatte han å gjenta den om og om igjen, fullt overbevist at det var like morsomt den andre, tredje...ørtende gangen.

Men - iom. at jeg skriver dette, så kommer du vel _ihvertfall_ til å fortsette.

".........................................."

Gjest girasol
Skrevet

Hvordan greier du å gå på ski til barnehagen hvis du sitter i rullestol...?

Gjest nå tuller jeg også da
Skrevet

Hva? Har du ikke drukket mer? Jeg er på min fjerde vinflaske, og mer skal det bli! Vin og snus, det er toppers det! Iii-haaaaa, skal si det svinger her i kontorstolen! (Not...........)

Skrevet

Jeg begynte å svane deg jeg. Hva slags hvitvin har du drukket?

Skrevet

Savne mener jeg. Haha, skulle nesten tro jeg hadde røyket pipe også. Unnskyld, pepe :-)

Skrevet

Eller røyka for mye pepe, knis :o)

Skrevet

Eller røyka for mye pepe, knis :o)

Jeg holder meg unna pepe, pipe og tobakk generelt. Klarer meg med vin, ouzo + endel andre godsaker mens jeg danser i pysjamas og tøfler.

Skrevet

Jeg holder meg unna pepe, pipe og tobakk generelt. Klarer meg med vin, ouzo + endel andre godsaker mens jeg danser i pysjamas og tøfler.

"+ endel andre godsaker"

*nysgjerrig*

;-)

Skrevet

Jeg holder meg også unna pepe men har en slump ouzo i skapet :o)

Skrevet

"+ endel andre godsaker"

*nysgjerrig*

;-)

Tsikoudia! :-) Hmmm, og..raki.. skal vi se.. ja, jeg drikker jo endel frappe. Akkurat nå hører jeg på god gammel folkemusikk og blir nokså nostalgisk.

Hva driver du med da?

Skrevet

Jeg holder meg også unna pepe men har en slump ouzo i skapet :o)

Jippi, er det ikke godt? :-)

Skrevet

Tsikoudia! :-) Hmmm, og..raki.. skal vi se.. ja, jeg drikker jo endel frappe. Akkurat nå hører jeg på god gammel folkemusikk og blir nokså nostalgisk.

Hva driver du med da?

Drikker latte (må ha no' varmt nå), og surrer igrunnen rundt.

Laster ned no' greier, og prøver å få orden i en masse papirer som bare er et eneste kaos akkurat nå...

Og så grubler jeg litt på om jeg skal sette opp en blind date med en kamerat av meg og deg, hvis du fortsatt er single that is... ;-)

Skrevet

Jippi, er det ikke godt? :-)

Jo, det er det. Den er spart på lenge ;o)

Gjest Tristann
Skrevet

det er noe jeg har brygget selv.. noe søtt og deilig. er på min femte flaske nå.

og tredje pakke tobakk.

la den ene ungen ut i snøen, tror hun hadde feber, best å vre på den sikre siden.

hvor lenge kan hun ligge der mon tro?

Gjest Tristann
Skrevet

Hvordan greier du å gå på ski til barnehagen hvis du sitter i rullestol...?

hallo? fester skiene på hjulene?? er det så rart.

selvom man er handikapped kan man gjøre mye; les: sutte på pepa o gkose seg med alkohol!!

Gjest Tristann
Skrevet

Unnskuld meg?? Men skulle de egentleg hatt ungar???

ja, kvifor ikkje= er det noe rart i det? sjøl om eg sittar i rullestol får eg vel knulla og patte på pepan?

Gjest Tristann
Skrevet

Savne mener jeg. Haha, skulle nesten tro jeg hadde røyket pipe også. Unnskyld, pepe :-)

Bra!! det er pepe det heter!!!

Gjest Tristann
Skrevet

Du - nå skulle du forlengst gitt deg. Du minner meg om en kamerat jeg hadde for mange år siden; Hvis han kom med en morsom kommentar som folk lo av, så fortsatte han å gjenta den om og om igjen, fullt overbevist at det var like morsomt den andre, tredje...ørtende gangen.

Men - iom. at jeg skriver dette, så kommer du vel _ihvertfall_ til å fortsette.

".........................................."

jeg elsker deg min pepepattande prozak!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...