Moraki Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 det er noe jeg har brygget selv.. noe søtt og deilig. er på min femte flaske nå. og tredje pakke tobakk. la den ene ungen ut i snøen, tror hun hadde feber, best å vre på den sikre siden. hvor lenge kan hun ligge der mon tro? Ikke mer enn en halvtime. Du får sette på eggeklokka. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvordan greier du å gå på ski til barnehagen hvis du sitter i rullestol...? *flire* godt poeng! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ikke mer enn en halvtime. Du får sette på eggeklokka. tror du ikke jeg glemte tiden oppi all suttinga.. men hun er inne nå. slang henne i dusjen.. tipper hun får seg litt av en overaskelse der ja,,, hohohohohohoho 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Er du samboende med en brite? Synes nemlig jeg dro kjensel på kallenavnene du ga gubben og gutten 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 jeg elsker deg min pepepattande prozak!! Good for you :-) "..................................." 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Er du samboende med en brite? Synes nemlig jeg dro kjensel på kallenavnene du ga gubben og gutten Nei.. Gubben er polakk faktisk.. Herregud så mye jeg sutta og patta og drakk i går.. skal fortelle mer senere. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Good for you :-) "..................................." skal vi treffes en gang? jeg tar med pepe?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.