Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvordan det er med Internett i Praha?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• keinstein

8

• Sofline

3

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De har ikke fått internett i Tsjekkia enda nei. ;)

Gjest girasol
Skrevet

De har ikke fått internett i Tsjekkia enda nei. ;)

Nå tuller du, ikke sant? :-)

Skrevet

Ikke trådløst på hoteller, men en drøss internettkafeer.

Skrevet

Ikke trådløst på hoteller, men en drøss internettkafeer.

Er det noe vits i å kjøpe laptop til dattera mi som skal bo på internat?

Skrevet

Nå tuller du, ikke sant? :-)

Hehe... Om det hadde vært langt ute på ødelandet i et land på andre siden av jorden hadde det nok vært litt mer sannsynlig enn midt i Europa. ;)

Skrevet

Som i andre store, europeiske byer vel..

Men jeg får litt panikk for at jeg ikke skal kunne nå dattera mi. Hun skal bo på internat, tror du det er nett der?

Skrevet

Hehe... Om det hadde vært langt ute på ødelandet i et land på andre siden av jorden hadde det nok vært litt mer sannsynlig enn midt i Europa. ;)

Jamen på internat? Er det vanlig der :o)

Gjest girasol
Skrevet

Jepp ;-) Når jeg kan sitte på internet i en kaffeplantasje i Colombia, så regner jeg lissom med at jeg kan det i Praha også :-)

M.v.h.

Skrevet

Men jeg får litt panikk for at jeg ikke skal kunne nå dattera mi. Hun skal bo på internat, tror du det er nett der?

Hun har da mobiltelefon?

Skrevet

Hun har da mobiltelefon?

Joda, men msn er greit og hun trenger uansett en pc.

Skrevet

Er det noe vits i å kjøpe laptop til dattera mi som skal bo på internat?

Kanskje jeg ville sjekke forholda først hvis internett er viktig. Det er ikke noe u-land, men folk har ikke flusst med penger og da blir det så som så med dekning for bredbånd. Men skranglete POTS (analoge) fins det bra med. Mulig jeg ville satse på internettkafeer.

Skrevet

Kanskje jeg ville sjekke forholda først hvis internett er viktig. Det er ikke noe u-land, men folk har ikke flusst med penger og da blir det så som så med dekning for bredbånd. Men skranglete POTS (analoge) fins det bra med. Mulig jeg ville satse på internettkafeer.

OK, takk, da sparte jeg de pengene ;o)

Skrevet

OK, takk, da sparte jeg de pengene ;o)

Over mobil blir for dyrt.

Skrevet

Over mobil blir for dyrt.

Hvis hun kjøper tjekkisk simkort også?

Skrevet

Hvis hun kjøper tjekkisk simkort også?

Med norsk SIM-kort blir du ekstremt fattig veldig fort :-), så du bør ha tsjekkisk.

Jeg traff en kar i en resepsjon med norsk SIM-kort i laptop og han sa det kosta 45 kr pr minutt. Han fikk lov å koble seg på i den lokale ingernettkafeen i stedet.

Skrevet

Med norsk SIM-kort blir du ekstremt fattig veldig fort :-), så du bør ha tsjekkisk.

Jeg traff en kar i en resepsjon med norsk SIM-kort i laptop og han sa det kosta 45 kr pr minutt. Han fikk lov å koble seg på i den lokale ingernettkafeen i stedet.

Hun har bare simkort nå som er gyldig for østlandet så hun skal kjøpe et tjekkisk.

Uff, jeg synes plutselig hun ble liten jeg.

Gjest lille rosinen
Skrevet

På det hotellet vi bodde på sto det en PC med internet til gjestene i lobbyen.

Tror ikke det er noe problem!

Skrevet

Hun har bare simkort nå som er gyldig for østlandet så hun skal kjøpe et tjekkisk.

Uff, jeg synes plutselig hun ble liten jeg.

Mamma er engstelig for barna sine. Jeg tror du må flytte med dem jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...