Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Noen som aner hvordan det er med Internett i Praha? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 De har ikke fått internett i Tsjekkia enda nei. 0 Siter
Gjest Fogt Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Som i andre store, europeiske byer vel.. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 De har ikke fått internett i Tsjekkia enda nei. Nå tuller du, ikke sant? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ikke trådløst på hoteller, men en drøss internettkafeer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Ikke trådløst på hoteller, men en drøss internettkafeer. Er det noe vits i å kjøpe laptop til dattera mi som skal bo på internat? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå tuller du, ikke sant? :-) Hehe... Om det hadde vært langt ute på ødelandet i et land på andre siden av jorden hadde det nok vært litt mer sannsynlig enn midt i Europa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Som i andre store, europeiske byer vel.. Men jeg får litt panikk for at jeg ikke skal kunne nå dattera mi. Hun skal bo på internat, tror du det er nett der? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Hehe... Om det hadde vært langt ute på ødelandet i et land på andre siden av jorden hadde det nok vært litt mer sannsynlig enn midt i Europa. Jamen på internat? Er det vanlig der ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hehe... Om det hadde vært langt ute på ødelandet i et land på andre siden av jorden hadde det nok vært litt mer sannsynlig enn midt i Europa. Jepp ;-) Når jeg kan sitte på internet i en kaffeplantasje i Colombia, så regner jeg lissom med at jeg kan det i Praha også :-) M.v.h. 0 Siter
Gjest Fogt Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Men jeg får litt panikk for at jeg ikke skal kunne nå dattera mi. Hun skal bo på internat, tror du det er nett der? Hun har da mobiltelefon? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Hun har da mobiltelefon? Joda, men msn er greit og hun trenger uansett en pc. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Er det noe vits i å kjøpe laptop til dattera mi som skal bo på internat? Kanskje jeg ville sjekke forholda først hvis internett er viktig. Det er ikke noe u-land, men folk har ikke flusst med penger og da blir det så som så med dekning for bredbånd. Men skranglete POTS (analoge) fins det bra med. Mulig jeg ville satse på internettkafeer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Kanskje jeg ville sjekke forholda først hvis internett er viktig. Det er ikke noe u-land, men folk har ikke flusst med penger og da blir det så som så med dekning for bredbånd. Men skranglete POTS (analoge) fins det bra med. Mulig jeg ville satse på internettkafeer. OK, takk, da sparte jeg de pengene ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 OK, takk, da sparte jeg de pengene ;o) Over mobil blir for dyrt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Over mobil blir for dyrt. Hvis hun kjøper tjekkisk simkort også? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvis hun kjøper tjekkisk simkort også? Med norsk SIM-kort blir du ekstremt fattig veldig fort :-), så du bør ha tsjekkisk. Jeg traff en kar i en resepsjon med norsk SIM-kort i laptop og han sa det kosta 45 kr pr minutt. Han fikk lov å koble seg på i den lokale ingernettkafeen i stedet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Med norsk SIM-kort blir du ekstremt fattig veldig fort :-), så du bør ha tsjekkisk. Jeg traff en kar i en resepsjon med norsk SIM-kort i laptop og han sa det kosta 45 kr pr minutt. Han fikk lov å koble seg på i den lokale ingernettkafeen i stedet. Hun har bare simkort nå som er gyldig for østlandet så hun skal kjøpe et tjekkisk. Uff, jeg synes plutselig hun ble liten jeg. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 På det hotellet vi bodde på sto det en PC med internet til gjestene i lobbyen. Tror ikke det er noe problem! 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hun har bare simkort nå som er gyldig for østlandet så hun skal kjøpe et tjekkisk. Uff, jeg synes plutselig hun ble liten jeg. Mamma er engstelig for barna sine. Jeg tror du må flytte med dem jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.