Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På det hotellet vi bodde på sto det en PC med internet til gjestene i lobbyen.

Tror ikke det er noe problem!

hun skal bo på internat, ikke hotell. Så det er derfor jeg lurer på hvor vanlig Internett er :o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• keinstein

8

• Sofline

3

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille rosinen
Skrevet

hun skal bo på internat, ikke hotell. Så det er derfor jeg lurer på hvor vanlig Internett er :o)

Før du kjøper en PC til henne så få henne til å sjekke opp hvilke muligheter det er for å bruke internet på internatet. Hvis det er internat på en "internasjonal" skole, så vil jeg tro de har internet. Kanskje de har et PCrom også..?

Hvis det er behov for PC kan du vel bare overføre penger til henne så kan hun gå og kjøpe seg en..?

Er hun gammel? Går sikkert helt supert :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Før du kjøper en PC til henne så få henne til å sjekke opp hvilke muligheter det er for å bruke internet på internatet. Hvis det er internat på en "internasjonal" skole, så vil jeg tro de har internet. Kanskje de har et PCrom også..?

Hvis det er behov for PC kan du vel bare overføre penger til henne så kan hun gå og kjøpe seg en..?

INTERNett på INTERNasjonalt INTERNat..dæven, der fikk jeg problemer med å stave meg igjennom setningene dine! :P

Skrevet

Hun er 20 og modern er engstelig. Men ikke så engstelig som når eldstemann var i Kosovo.

Jeg skjønner ikke hvorfor mine skal finne på så mye rart. Kunne de ikke holdt seg hjemme ;o)

Skrevet

Mamma er engstelig for barna sine. Jeg tror du må flytte med dem jeg.

Jeg kan jo ikke fotefølge dem heller da, de begynner å bli voksne jo :o(

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hun er 20 og modern er engstelig. Men ikke så engstelig som når eldstemann var i Kosovo.

Jeg skjønner ikke hvorfor mine skal finne på så mye rart. Kunne de ikke holdt seg hjemme ;o)

Jeg reiste ut når jeg var såvidt fylt 16..! Nå er jo det noen år siden, og når jeg tenker tilbake på det så FATTER jeg ikke at jeg TURTE!! Alt gikk jo kjempebra, men likevel! Hadde aldri gjort det NÅ!

Skrevet

Jeg reiste ut når jeg var såvidt fylt 16..! Nå er jo det noen år siden, og når jeg tenker tilbake på det så FATTER jeg ikke at jeg TURTE!! Alt gikk jo kjempebra, men likevel! Hadde aldri gjort det NÅ!

Jeg var på en mnd Interrail da jeg var på den alderen og besøkte desidert de verste, mest spennende stedene i Europa. Det holdt på å gå gærnt flere ganger, det er utrolig hvor naiv man har vært og et under at det gikk bra :o)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg var på en mnd Interrail da jeg var på den alderen og besøkte desidert de verste, mest spennende stedene i Europa. Det holdt på å gå gærnt flere ganger, det er utrolig hvor naiv man har vært og et under at det gikk bra :o)

Noen mennesker bare klarer seg uansett hva de begir seg utpå :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

INTERNett på INTERNasjonalt INTERNat..dæven, der fikk jeg problemer med å stave meg igjennom setningene dine! :P

Hihi.. Tenkte ikke på det, men så det nå når jeg leste gjennom innlegget en gang til.

Må sette dere på prøve da vettu! :-)

Skrevet

Jeg kan jo ikke fotefølge dem heller da, de begynner å bli voksne jo :o(

-Begynner- å bli voksne?

Jeg lurer på om mamma -begynner- å bli akterutseilt.

De trenger kanskje ikke mamma lenger?

Skrevet

-Begynner- å bli voksne?

Jeg lurer på om mamma -begynner- å bli akterutseilt.

De trenger kanskje ikke mamma lenger?

Jeg tror ikke at jeg er den viktigste i tilverdelsen deres lenger nei :o)

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg er den viktigste i tilverdelsen deres lenger nei :o)

Men når de trenger penger, etter å ha bomma, så vet de å finne kilden til mer ammunisjon.

Skrevet

Men når de trenger penger, etter å ha bomma, så vet de å finne kilden til mer ammunisjon.

Ja, slik er det å være mamma vet du :o)

Skrevet

Ja, slik er det å være mamma vet du :o)

Da skal du sørge for å at de tror de får arve noen kroner. Og så må du sørge for å snikbinde kapitalen, realisere dem og bruke dem selv mens du lever.

Skrevet

Jamen på internat? Er det vanlig der :o)

Skal hun gå på skole der nede? Internasjonal skole? Så er fasilitetene sikkert i orden.

Skrevet

Da skal du sørge for å at de tror de får arve noen kroner. Og så må du sørge for å snikbinde kapitalen, realisere dem og bruke dem selv mens du lever.

Jeg har ikke fem flate jeg. Mora mi som sitter på kapitalen :o)

Skrevet

Skal hun gå på skole der nede? Internasjonal skole? Så er fasilitetene sikkert i orden.

Hun skal ha sykepleiepraksis. Internat med tomannsrom. Hun vet ikke noe mer.

Skrevet

Hun skal ha sykepleiepraksis. Internat med tomannsrom. Hun vet ikke noe mer.

Det høres veldig spennende ut... :-)

Hvis hun trenger dataen allikevel, ville jeg kjøpt den. Kan hun ikke bruke internett "hjemme", kan hun jo finne en internettkafè/bibliotek til msn.

Skrevet

Det høres veldig spennende ut... :-)

Hvis hun trenger dataen allikevel, ville jeg kjøpt den. Kan hun ikke bruke internett "hjemme", kan hun jo finne en internettkafè/bibliotek til msn.

Jeg får dra på besøk og sjekke forholdene :o)

Hun reiser på lørdag så.

Skrevet

Det er en internettkafe i den gaten Karlsbroen munner ut i. Der er også turistinfo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...