Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 På det hotellet vi bodde på sto det en PC med internet til gjestene i lobbyen. Tror ikke det er noe problem! hun skal bo på internat, ikke hotell. Så det er derfor jeg lurer på hvor vanlig Internett er ) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 hun skal bo på internat, ikke hotell. Så det er derfor jeg lurer på hvor vanlig Internett er ) Før du kjøper en PC til henne så få henne til å sjekke opp hvilke muligheter det er for å bruke internet på internatet. Hvis det er internat på en "internasjonal" skole, så vil jeg tro de har internet. Kanskje de har et PCrom også..? Hvis det er behov for PC kan du vel bare overføre penger til henne så kan hun gå og kjøpe seg en..? Er hun gammel? Går sikkert helt supert :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Før du kjøper en PC til henne så få henne til å sjekke opp hvilke muligheter det er for å bruke internet på internatet. Hvis det er internat på en "internasjonal" skole, så vil jeg tro de har internet. Kanskje de har et PCrom også..? Hvis det er behov for PC kan du vel bare overføre penger til henne så kan hun gå og kjøpe seg en..? Er hun gammel? Går sikkert helt supert :-) INTERNett på INTERNasjonalt INTERNat..dæven, der fikk jeg problemer med å stave meg igjennom setningene dine! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Før du kjøper en PC til henne så få henne til å sjekke opp hvilke muligheter det er for å bruke internet på internatet. Hvis det er internat på en "internasjonal" skole, så vil jeg tro de har internet. Kanskje de har et PCrom også..? Hvis det er behov for PC kan du vel bare overføre penger til henne så kan hun gå og kjøpe seg en..? Er hun gammel? Går sikkert helt supert :-) Hun er 20 og modern er engstelig. Men ikke så engstelig som når eldstemann var i Kosovo. Jeg skjønner ikke hvorfor mine skal finne på så mye rart. Kunne de ikke holdt seg hjemme ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Mamma er engstelig for barna sine. Jeg tror du må flytte med dem jeg. Jeg kan jo ikke fotefølge dem heller da, de begynner å bli voksne jo ( 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hun er 20 og modern er engstelig. Men ikke så engstelig som når eldstemann var i Kosovo. Jeg skjønner ikke hvorfor mine skal finne på så mye rart. Kunne de ikke holdt seg hjemme ;o) Jeg reiste ut når jeg var såvidt fylt 16..! Nå er jo det noen år siden, og når jeg tenker tilbake på det så FATTER jeg ikke at jeg TURTE!! Alt gikk jo kjempebra, men likevel! Hadde aldri gjort det NÅ! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Jeg reiste ut når jeg var såvidt fylt 16..! Nå er jo det noen år siden, og når jeg tenker tilbake på det så FATTER jeg ikke at jeg TURTE!! Alt gikk jo kjempebra, men likevel! Hadde aldri gjort det NÅ! Jeg var på en mnd Interrail da jeg var på den alderen og besøkte desidert de verste, mest spennende stedene i Europa. Det holdt på å gå gærnt flere ganger, det er utrolig hvor naiv man har vært og et under at det gikk bra ) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg var på en mnd Interrail da jeg var på den alderen og besøkte desidert de verste, mest spennende stedene i Europa. Det holdt på å gå gærnt flere ganger, det er utrolig hvor naiv man har vært og et under at det gikk bra ) Noen mennesker bare klarer seg uansett hva de begir seg utpå :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 INTERNett på INTERNasjonalt INTERNat..dæven, der fikk jeg problemer med å stave meg igjennom setningene dine! Hihi.. Tenkte ikke på det, men så det nå når jeg leste gjennom innlegget en gang til. Må sette dere på prøve da vettu! :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg kan jo ikke fotefølge dem heller da, de begynner å bli voksne jo ( -Begynner- å bli voksne? Jeg lurer på om mamma -begynner- å bli akterutseilt. De trenger kanskje ikke mamma lenger? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 -Begynner- å bli voksne? Jeg lurer på om mamma -begynner- å bli akterutseilt. De trenger kanskje ikke mamma lenger? Jeg tror ikke at jeg er den viktigste i tilverdelsen deres lenger nei ) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror ikke at jeg er den viktigste i tilverdelsen deres lenger nei ) Men når de trenger penger, etter å ha bomma, så vet de å finne kilden til mer ammunisjon. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Men når de trenger penger, etter å ha bomma, så vet de å finne kilden til mer ammunisjon. Ja, slik er det å være mamma vet du ) 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ja, slik er det å være mamma vet du ) Da skal du sørge for å at de tror de får arve noen kroner. Og så må du sørge for å snikbinde kapitalen, realisere dem og bruke dem selv mens du lever. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jamen på internat? Er det vanlig der ) Skal hun gå på skole der nede? Internasjonal skole? Så er fasilitetene sikkert i orden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Da skal du sørge for å at de tror de får arve noen kroner. Og så må du sørge for å snikbinde kapitalen, realisere dem og bruke dem selv mens du lever. Jeg har ikke fem flate jeg. Mora mi som sitter på kapitalen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Skal hun gå på skole der nede? Internasjonal skole? Så er fasilitetene sikkert i orden. Hun skal ha sykepleiepraksis. Internat med tomannsrom. Hun vet ikke noe mer. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun skal ha sykepleiepraksis. Internat med tomannsrom. Hun vet ikke noe mer. Det høres veldig spennende ut... :-) Hvis hun trenger dataen allikevel, ville jeg kjøpt den. Kan hun ikke bruke internett "hjemme", kan hun jo finne en internettkafè/bibliotek til msn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Det høres veldig spennende ut... :-) Hvis hun trenger dataen allikevel, ville jeg kjøpt den. Kan hun ikke bruke internett "hjemme", kan hun jo finne en internettkafè/bibliotek til msn. Jeg får dra på besøk og sjekke forholdene ) Hun reiser på lørdag så. 0 Siter
Kitina Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det er en internettkafe i den gaten Karlsbroen munner ut i. Der er også turistinfo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.