Gå til innhold

Er det lov?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke hamburger
Skrevet

Hvis man vet om en fyr som sjekker opp damer på nettet, gir seg ut for å være veldig grei og ordntlig og påstår at du er damen han alltid har drømt om, men viser seg å være en lystløgner som bare er ute etter sex med flest mulig. Er det da lov å advare andre mot personen her inne? Jeg mener selvfølgelig ikke å legge ut navn og bilde, men oppgi kallenavnet han bruker på diverse chatter og nettsjekkesteder?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes selvfølgelig ingen lover mot å legge ut en persons nick.

Så klin til!

Gjest Ikke hamburger
Skrevet

Det finnes selvfølgelig ingen lover mot å legge ut en persons nick.

Så klin til!

OK, Jeg advarer alle mot Kallekebab!!!!

Gjest c-lin
Skrevet

Sånne luringer bytter sikkert nick regelmessig.

Skrevet

Helt meningsløst, med mindre du oppgir hvilke steder/fora vedkommende holder til.

"............................................"

Gjest herregud hva gir du meg.
Skrevet

Du er dessverre ikke alene. I følge andre Dolere er det mange som har holdt på slik i mange år. Gir seg ut for å være ordentlig men er bare ute etter sex. Les gjerne svarene jeg fikk på det under innlegget Sprø opplevelse på spray date. Denne finner du under sexualitet, men det er noen uker siden. Men mange av de svarene passer til ditt innlegg. Du er ikke alene.

Skrevet

Helt meningsløst, med mindre du oppgir hvilke steder/fora vedkommende holder til.

"............................................"

Jeg fant han på Spray date

eller side2 date som det heter nå.

Gjest Ikke hamburger
Skrevet

Du er dessverre ikke alene. I følge andre Dolere er det mange som har holdt på slik i mange år. Gir seg ut for å være ordentlig men er bare ute etter sex. Les gjerne svarene jeg fikk på det under innlegget Sprø opplevelse på spray date. Denne finner du under sexualitet, men det er noen uker siden. Men mange av de svarene passer til ditt innlegg. Du er ikke alene.

Denne personen opererer bl.a på spray date og plukker ut tilfeldige jenter på msn's medlemsliste. Håper ikke det er ham du har truffet på.

Skrevet

Denne personen opererer bl.a på spray date og plukker ut tilfeldige jenter på msn's medlemsliste. Håper ikke det er ham du har truffet på.

nei da. Jeg har undersøkt denne Kallekebab og han hadde jeg ikke hørt om før. Det er så forbanna irriterende at man ikke får gjort så mye med dette. Det skulle ha vært slik at du ikke kunne bytte profil navn, da hadde det vært lettere å få bort slike, drittsekker.

Gjest Ikke hamburger
Skrevet

nei da. Jeg har undersøkt denne Kallekebab og han hadde jeg ikke hørt om før. Det er så forbanna irriterende at man ikke får gjort så mye med dette. Det skulle ha vært slik at du ikke kunne bytte profil navn, da hadde det vært lettere å få bort slike, drittsekker.

Han er for dum til å tenke på å skifte nick, eneste han er god på er å lure jenter trill rundt.

Skrevet

Han er for dum til å tenke på å skifte nick, eneste han er god på er å lure jenter trill rundt.

Han jeg møtte på traff jeg aldri live, så jeg slapp med skrekken. Han virket så ordentlig når vi begynte å skrive og han fikk nr.mitt. Han pratet i to minutter å lurte på om vi kunne ha telefon sex, og jeg begynte å le og sa selvfølgelig nei. Plutselig så begynte han å stønne og ynke seg og spørre om jeg ville ta han i mot. Jeg blei helt sjokkert, greide ikke å legge på røret, lurte på når han skulle slutte å tulle med meg å være den personen jeg hadde fått inntrykk av. Plutselig sier han bare du er overhode ikke interessert i pi..en min og la på røret. Jeg brukte flere minutter på å samle meg etterpå. Jeg angrer på at jeg ikke la på røret, men jeg blei helt satt ut.

Skrevet

er nicket "KALLEKEBAB!"

wow! ;D

Gjest Ikke hamburger
Skrevet

er nicket "KALLEKEBAB!"

wow! ;D

Ja nicket er kallekebab, er du en av de uheldige du også, har forstått at det er en del....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...