Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at Borettslaget begynner igjen. Jeg fikk ikke sett så mye sist det gikk, men syntes nå egentlig det holdt lenge da.

Det var moro så lenge det varte, men noen ganger er nok mer enn nok.

Skrevet

Nå holdt det ikke på lenge nok til at jeg rakk å bli lei det sist, hvis jeg ikke husker feil. Og det er jo en stund siden. Det _kan_ bli bra, men sjangsen for at det blir uttyning av utbrukte elementer er definitivt til stede.

"............................................."

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg synes de fleste karakterene Robert spiller er gullegode. Ler meg skakk av denne serien :)

Skrevet

Nå holdt det ikke på lenge nok til at jeg rakk å bli lei det sist, hvis jeg ikke husker feil. Og det er jo en stund siden. Det _kan_ bli bra, men sjangsen for at det blir uttyning av utbrukte elementer er definitivt til stede.

"............................................."

Jeg tror jeg ble så lei av enkelte av figurene der pga at de ble brukt i så mange andre sammenhenger også. bl. annet i reklame.

Men regner med at jeg tar en titt og to - det skal være med noen nye personligheter denne gangen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Virker desperat. Litt som når Friends-gjengen nå vurderer å spille inn noen nye episoder.

Robert Stoltenberg ble fort stjerne med Boretslaget, men etterpå lyktes han ikke med noe.

Da er det fort gjort å falle tilbake på det som engang funket, og like fort gjort å drite seg ut i forsøket.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg digger borettslaget, jeg! Så at det kommer nye episoder, var for mitt vedkommende en skikkelig gladnyhet! Robert Stoltenberg er utrolig morsom. Linda Johansen er favorittkarakteren min:D *Ler bare jeg tenker på henne* Men siden jeg ikke har norsk tv må jeg få noen til å ta det opp for meg. *Glede seg til å komme hjem på ferie* Hvilken dato starter det forresten??

Skrevet

Jeg digger borettslaget, jeg! Så at det kommer nye episoder, var for mitt vedkommende en skikkelig gladnyhet! Robert Stoltenberg er utrolig morsom. Linda Johansen er favorittkarakteren min:D *Ler bare jeg tenker på henne* Men siden jeg ikke har norsk tv må jeg få noen til å ta det opp for meg. *Glede seg til å komme hjem på ferie* Hvilken dato starter det forresten??

Jeg tror det starter førstkommende lørdag. Så en reklame for det på tv`n nettopp.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg tror det starter førstkommende lørdag. Så en reklame for det på tv`n nettopp.

Thank you=)

Skrevet

Jeg tror jeg ble så lei av enkelte av figurene der pga at de ble brukt i så mange andre sammenhenger også. bl. annet i reklame.

Men regner med at jeg tar en titt og to - det skal være med noen nye personligheter denne gangen.

Og litt utvikling av de gamle karakterene visstnok, iflg. noe jeg leste i dag.

Gjest sandex
Skrevet

Boretsslaget var sinnsykt bra! :) Og jeg gleeeder meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...