Gå til innhold

Leiefilm-anbefaling?

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Har tenkt å leie en dvd i helga. Har du et bra tips på lur? Bør passe for begge kjønn, vi er i 20-åra. OBS: Helst ikke noe triste, alvorlige greier..

Skrevet

Enten så har du sansen eller så har du ikke :o)

Elling, elsk meg i morgen.

Skrevet

Charlie og Sjokkisfabrikken!

Leide den i helga, og vi koste oss begge to. Eneste vi angret på var at vi ikke hadde kjøpt sjokolade. ;)

Gjest baremei
Skrevet

Enten så har du sansen eller så har du ikke :o)

Elling, elsk meg i morgen.

Åja, elsker Elling-filmene!! Men jeg bor i Sverige, og tror ikke den er kommet hit:( Men takk for tipset, den må ses i påska, that´s for sure!!:)

Gjest baremei
Skrevet

Charlie og Sjokkisfabrikken!

Leide den i helga, og vi koste oss begge to. Eneste vi angret på var at vi ikke hadde kjøpt sjokolade. ;)

ja, den er morsom. Men har sett den på kino for ikke så lenge siden...Man blir jammen sjokoladesugen når man ser den, ja! ;-) takk for tipset uansett!

Skrevet

Åja, elsker Elling-filmene!! Men jeg bor i Sverige, og tror ikke den er kommet hit:( Men takk for tipset, den må ses i påska, that´s for sure!!:)

Den kom ut her denne uka så da må du nok vente en stund til.

Men den er bra, mye bedre enn den forrige :o)

Gjest baremei
Skrevet

Den kom ut her denne uka så da må du nok vente en stund til.

Men den er bra, mye bedre enn den forrige :o)

Weee! :) *Glede seg til påske=Elling og Borettslaget*

Skrevet

Weee! :) *Glede seg til påske=Elling og Borettslaget*

flightplan.. bra film..

Gjest baremei
Skrevet

flightplan.. bra film..

Å ja! Den har jeg hatt lyst til å se! Var den bra altså? *Noterer*

Gjest baremei
Skrevet

Wallander-filmene?

Ikke så dumt, kanskje! Men det er jo så mange å velge blant. Har du sett flere? En som du spesielt vil anbefale??

Gjest Calóni
Skrevet

Å ja! Den har jeg hatt lyst til å se! Var den bra altså? *Noterer*

Jeg likte den godt, iallfall, og det gjorde de andre jeg så den med også :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Masjævlar, den likte jeg :-) Svensk film, så mulig du alt har sett den.. Var en til svensk film som var bra, men jeg husker ikke hva den heter. Om en komponist som flytter tilbake til den lille bygda han vokste opp... Veldig bra. De vil JEG anbefale hvertfall :-)

Gjest baremei
Skrevet

Masjævlar, den likte jeg :-) Svensk film, så mulig du alt har sett den.. Var en til svensk film som var bra, men jeg husker ikke hva den heter. Om en komponist som flytter tilbake til den lille bygda han vokste opp... Veldig bra. De vil JEG anbefale hvertfall :-)

:) Masjävlar har jeg sett, ja:) Likte den, spesielt dialekta fra Dalarna er jo bare kanon i seg selv. Hohoho. Den andre du tenker på er kanskje "Så som i himmelen"? Kjempe-film det også! Men litt trist, og ikke helt det jeg hadde tenkt meg i morgen. Tror vi har samme filmsmak iaf! I det hele tatt lager de svenskene ganske bra film, synes jeg. Men de er blitt bedre på filmfronten hjemme også de siste årene, da. Kristoffer Joner har bidratt en hel del til det:) Har du sett "Vinterkyss" forresten? Om ikke, tror jeg du vil like den!! Men husk lommetørkle;)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg likte den godt, iallfall, og det gjorde de andre jeg så den med også :)

Super-dupert. Håper de har den på videosjappa:)

Ahh, fredag i morgen!! Deilig!!

Trevlig helg:)

Gjest lille rosinen
Skrevet

:) Masjävlar har jeg sett, ja:) Likte den, spesielt dialekta fra Dalarna er jo bare kanon i seg selv. Hohoho. Den andre du tenker på er kanskje "Så som i himmelen"? Kjempe-film det også! Men litt trist, og ikke helt det jeg hadde tenkt meg i morgen. Tror vi har samme filmsmak iaf! I det hele tatt lager de svenskene ganske bra film, synes jeg. Men de er blitt bedre på filmfronten hjemme også de siste årene, da. Kristoffer Joner har bidratt en hel del til det:) Har du sett "Vinterkyss" forresten? Om ikke, tror jeg du vil like den!! Men husk lommetørkle;)

Har ikke sett Vinterkyss, men skal notere meg den bak øret :-)

Det var Så som i himmelen jeg tenkte på ja! Ja, den var litt vondt innimellom... Men veldig bra! Og egentlig ikke SÅ trist altså..

Jeg så en annen film som jeg heller ikke husker navnet på, som jeg også kan anbefale... Den er relativt ny på leiemarkedet... Russel Crowe og Rene Zellweger spiller hovedrollene. De er mann og kone og Russel er en bokser under krakket i USA. Jeg er elendig på titler altså! Men du vet helt sikkert hvilken den er, eller så ser du den i hylla når du skal leie. Var noen boksescener jeg måtte skru av lyden på (det hjelper!), men ellers så gikk det bra :-)

Hvis du ikke vil se en vond film skal du hvertfall ikke se Crash. Veldig bra, men FÆL. Film jeg IKKE skal se igjen.

Men nå er jeg trøtt gitt, merker det når jeg begynner å skrive i vei...

Håper du finner en fin film! Og takk for tips!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Himmelfall, har du sett den? Den er med Kristoffer Joner som du liker :-) Fin film. Eller, har du sett Hawaii Oslo? Har du helt sikkert... Fin film det også :-)

Gjest baremei
Skrevet

Himmelfall, har du sett den? Den er med Kristoffer Joner som du liker :-) Fin film. Eller, har du sett Hawaii Oslo? Har du helt sikkert... Fin film det også :-)

Jepp, sett begge de to! *meg like* =))

Gjest baremei
Skrevet

Har ikke sett Vinterkyss, men skal notere meg den bak øret :-)

Det var Så som i himmelen jeg tenkte på ja! Ja, den var litt vondt innimellom... Men veldig bra! Og egentlig ikke SÅ trist altså..

Jeg så en annen film som jeg heller ikke husker navnet på, som jeg også kan anbefale... Den er relativt ny på leiemarkedet... Russel Crowe og Rene Zellweger spiller hovedrollene. De er mann og kone og Russel er en bokser under krakket i USA. Jeg er elendig på titler altså! Men du vet helt sikkert hvilken den er, eller så ser du den i hylla når du skal leie. Var noen boksescener jeg måtte skru av lyden på (det hjelper!), men ellers så gikk det bra :-)

Hvis du ikke vil se en vond film skal du hvertfall ikke se Crash. Veldig bra, men FÆL. Film jeg IKKE skal se igjen.

Men nå er jeg trøtt gitt, merker det når jeg begynner å skrive i vei...

Håper du finner en fin film! Og takk for tips!

Bra du sa det om Crash, for den holdt jeg på å kjøpe her en dag!!

Bokse-filmen...kan det være Cinderella Man, tro? Hørt at den skal være god, men har ikke fått sett den ennå. Skriver den opp!

Vinterkyss er litt i samme gata som Så som i himmelen, synes jeg. Man kan ikke unngå å bli berørt!

Takker så mye for bra tips og ønsker deg ei god (film-)helg!=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...