Gjest AveM Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Nå så jeg en ny reklame for kommende tv-program, he he.. Kjetil og Kjartan begynner igjen - det er mer min humor ;-) (Enn Borettslaget) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 K&K er kjedelig, synes jeg. Heia Borettslaget! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Uff..de to liker jeg ikke =) Rart med det egentlig. Jeg vet om mange som synes de er helt teite, mens andre holder på å le seg fillete Jeg synes riktignok ikke alt er like gøyalt, men enkelte av karakterene er helt utrolig morsomme 0 Siter
Gjest Dordy Can Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Enig!! Kjetil og Kjartan er superduper humor 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Allright, its a winner, show me the boys can't get the girls! Min type humor!! Jeg gleder meg! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Suuuuprise the ladies! :-) Gleder meg til det begynner igjen! 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 K&K er kjedelig, synes jeg. Heia Borettslaget! Enig! Jeg ler bare jeg ser Linda Johansen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 K&K er kjedelig, synes jeg. Heia Borettslaget! Har sett veldig lite Kjetil og Kjartan, men såvidt jeg husker synes jeg det er steinteit. Borettslaget derimot! KULT! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Enig! Jeg ler bare jeg ser Linda Johansen. Ho Linda å hann Tåmmy - dæmm e no fin dæm, ja ;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Rart med det egentlig. Jeg vet om mange som synes de er helt teite, mens andre holder på å le seg fillete Jeg synes riktignok ikke alt er like gøyalt, men enkelte av karakterene er helt utrolig morsomme Smaken er som baken vet du, delt i to. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Har sett veldig lite Kjetil og Kjartan, men såvidt jeg husker synes jeg det er steinteit. Borettslaget derimot! KULT! Håper bare at Borettslaget opprettholder kvaliteten. Typisk at sånne serier dabber av. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Æsj, de er fullstendig umorsommme - og usjarmerende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.