Gjest Usunt? Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Er det greit å ligge på en madrass i lengden eller er ikke det så bra? Hvis ikke det er bra, så hva er det ikke bra for? 0 Siter
bb71 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 HÆ? Hva tenkte du å sove på da? Eller mener du å ligge på en madrass døgnet rundt? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hva annet skulle du ha ligget på? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Man kan få liggesår om man ligger helt stille i altfor mange døgn, men vet ikke om det var det du tenkte på... Hva ellers skal man ligge på liksom? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Man kan få liggesår om man ligger helt stille i altfor mange døgn, men vet ikke om det var det du tenkte på... Hva ellers skal man ligge på liksom? Sikkert om det er usunt å ligge på madrass rett på gulvet, da skjønner'u *himle* 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Sikkert om det er usunt å ligge på madrass rett på gulvet, da skjønner'u *himle* Øh... jaha... Og da er det JEG som er teit? 0 Siter
nilia Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvis madrassen ligger rett på gulvet? Kommer jo helt ann på hvilken madrass du har. Hvis den ikke er mer enn 1 cm tykk, gammel og helt uten fjærer, så kan jeg tenke meg til at du vil få vondt i ryggen etterhvert?! Tror det anbefales at man får madrasser opp av gulvet. Vet ikke hvorfor. Tror ikke det har noe med skader el.l å gjøre, men heller det hygieniske?! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Øh... jaha... Og da er det JEG som er teit? Jepp, det er det jeg alltid har ment 0 Siter
carma Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Øh... jaha... Og da er det JEG som er teit? Det var sikkert Calóni som skrev innlegget og turte ikke bruke sitt eget nick! Hadde ikke jeg heller turt for et SÅ flaut spørsmål assa.. :-p 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det var sikkert Calóni som skrev innlegget og turte ikke bruke sitt eget nick! Hadde ikke jeg heller turt for et SÅ flaut spørsmål assa.. :-p Caloni er busta! Skal sende henne en sms fra gubbens telefon i natt og si "jeg vet det var du som stilte madrass-spørsmålet!!", så skjønner hun ikke hvem det kommer fra. 0 Siter
carma Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Caloni er busta! Skal sende henne en sms fra gubbens telefon i natt og si "jeg vet det var du som stilte madrass-spørsmålet!!", så skjønner hun ikke hvem det kommer fra. Dæven du er smart! *knegg* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Caloni er busta! Skal sende henne en sms fra gubbens telefon i natt og si "jeg vet det var du som stilte madrass-spørsmålet!!", så skjønner hun ikke hvem det kommer fra. *hoste* Jeg sitter her, og hører planen deres 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det var sikkert Calóni som skrev innlegget og turte ikke bruke sitt eget nick! Hadde ikke jeg heller turt for et SÅ flaut spørsmål assa.. :-p *skule på* Pass deg, ellers så kommer jeg på besøk igjen! Oi, nå kom jeg akkurat på, jeg drømte om den ene katten din i natt 0 Siter
Mista nikket Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Bedre å ligge på den i lengden enn i bredden:-) 0 Siter
mAd Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvis madrassen ligger rett på gulvet? Kommer jo helt ann på hvilken madrass du har. Hvis den ikke er mer enn 1 cm tykk, gammel og helt uten fjærer, så kan jeg tenke meg til at du vil få vondt i ryggen etterhvert?! Tror det anbefales at man får madrasser opp av gulvet. Vet ikke hvorfor. Tror ikke det har noe med skader el.l å gjøre, men heller det hygieniske?! Hvis d u har madrassen rett på gulvet, oppstår det veldig fort mugg under den.. ..fikk undertegnede smertelig erfare for noen år siden *host* 0 Siter
Gjest usundt? Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvis madrassen ligger rett på gulvet? Kommer jo helt ann på hvilken madrass du har. Hvis den ikke er mer enn 1 cm tykk, gammel og helt uten fjærer, så kan jeg tenke meg til at du vil få vondt i ryggen etterhvert?! Tror det anbefales at man får madrasser opp av gulvet. Vet ikke hvorfor. Tror ikke det har noe med skader el.l å gjøre, men heller det hygieniske?! Ja det var rett på gulvet jeg mente. Mulig jeg formulerte meg litt dumt. For oss er det mest prasktisk at den ene ligger på en madrass på gulvet. Ligger ikke vondt men mener og ha hørt at det ikke er bra. Bare lurte på hva det ikke er bra for. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ja det var rett på gulvet jeg mente. Mulig jeg formulerte meg litt dumt. For oss er det mest prasktisk at den ene ligger på en madrass på gulvet. Ligger ikke vondt men mener og ha hørt at det ikke er bra. Bare lurte på hva det ikke er bra for. Det blir fuktig under den,- og deretter muggent. Hvis du setter den opp på høykant om dagen, skulle det være fikset... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.