Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usunt?
Skrevet

Er det greit å ligge på en madrass i lengden eller er ikke det så bra? Hvis ikke det er bra, så hva er det ikke bra for?

Fortsetter under...

Skrevet

HÆ? Hva tenkte du å sove på da? Eller mener du å ligge på en madrass døgnet rundt?

Gjest trultemor25
Skrevet

Hva annet skulle du ha ligget på?

Skrevet

Man kan få liggesår om man ligger helt stille i altfor mange døgn, men vet ikke om det var det du tenkte på...

Hva ellers skal man ligge på liksom?

Gjest Calóni
Skrevet

Man kan få liggesår om man ligger helt stille i altfor mange døgn, men vet ikke om det var det du tenkte på...

Hva ellers skal man ligge på liksom?

Sikkert om det er usunt å ligge på madrass rett på gulvet, da skjønner'u *himle* :P

Skrevet

Sikkert om det er usunt å ligge på madrass rett på gulvet, da skjønner'u *himle* :P

Øh... jaha... Og da er det JEG som er teit? ;)

Annonse

Skrevet

Hvis madrassen ligger rett på gulvet?

Kommer jo helt ann på hvilken madrass du har. Hvis den ikke er mer enn 1 cm tykk, gammel og helt uten fjærer, så kan jeg tenke meg til at du vil få vondt i ryggen etterhvert?!

Tror det anbefales at man får madrasser opp av gulvet. Vet ikke hvorfor. Tror ikke det har noe med skader el.l å gjøre, men heller det hygieniske?!

Gjest Calóni
Skrevet

Jepp, det er det jeg alltid har ment :D

Skrevet

Det var sikkert Calóni som skrev innlegget og turte ikke bruke sitt eget nick!

Hadde ikke jeg heller turt for et SÅ flaut spørsmål assa..

:-p

Skrevet

Caloni er busta!

Skal sende henne en sms fra gubbens telefon i natt og si "jeg vet det var du som stilte madrass-spørsmålet!!", så skjønner hun ikke hvem det kommer fra. ;)

Skrevet

Caloni er busta!

Skal sende henne en sms fra gubbens telefon i natt og si "jeg vet det var du som stilte madrass-spørsmålet!!", så skjønner hun ikke hvem det kommer fra. ;)

Dæven du er smart! *knegg*

Gjest Calóni
Skrevet

Caloni er busta!

*hoste* Jeg sitter her, og hører planen deres :P

Gjest Calóni
Skrevet

*skule på* Pass deg, ellers så kommer jeg på besøk igjen! Oi, nå kom jeg akkurat på, jeg drømte om den ene katten din i natt :o

Annonse

Mista nikket
Skrevet

Bedre å ligge på den i lengden enn i bredden:-)

Skrevet

Kommer jo helt ann på hvilken madrass du har. Hvis den ikke er mer enn 1 cm tykk, gammel og helt uten fjærer, så kan jeg tenke meg til at du vil få vondt i ryggen etterhvert?!

Tror det anbefales at man får madrasser opp av gulvet. Vet ikke hvorfor. Tror ikke det har noe med skader el.l å gjøre, men heller det hygieniske?!

Hvis d u har madrassen rett på gulvet, oppstår det veldig fort mugg under den..

..fikk undertegnede smertelig erfare for noen år siden *host* ;)

Gjest usundt?
Skrevet

Ja det var rett på gulvet jeg mente. Mulig jeg formulerte meg litt dumt. For oss er det mest prasktisk at den ene ligger på en madrass på gulvet. Ligger ikke vondt men mener og ha hørt at det ikke er bra. Bare lurte på hva det ikke er bra for.

Skrevet

Ja det var rett på gulvet jeg mente. Mulig jeg formulerte meg litt dumt. For oss er det mest prasktisk at den ene ligger på en madrass på gulvet. Ligger ikke vondt men mener og ha hørt at det ikke er bra. Bare lurte på hva det ikke er bra for.

Det blir fuktig under den,- og deretter muggent. Hvis du setter den opp på høykant om dagen, skulle det være fikset...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...