Gå til innhold

Et par liter av det takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søppelpost i komisk drakt:

---------------

Hey sweetie, you wanna attract chick at the club? Try Ultra Allure pheromones!

-Attract women of all ages

-Excite women before even talking to them -Make women want to sleep with you immediately -Millions of men are already using them!

-Proven to work!

They are having a huge sale right now, check out the site for all the info.

Everybody I know has got a couple bottles of this stuff, it simply works! Don't be the only one left behind!

-----------------

Jeg sverger som kjent til nytjæra tauverk. Ikke noe lukter så godt som det.

Gjest Calóni
Skrevet

Om alle gutta på diskoteket har det, så er detjo liksom begrensa hvor mange jenter som er ledige da, uansett hvor godt du lukter ;)

Skrevet

Om alle gutta på diskoteket har det, så er detjo liksom begrensa hvor mange jenter som er ledige da, uansett hvor godt du lukter ;)

De blir kanskje litt overvelda?

Gjest Calóni
Skrevet

De blir kanskje litt overvelda?

Mm. jeg skal definitivt ikke utpå byen i helga iallfall!

Gjest LucySky
Skrevet

Mm. jeg skal definitivt ikke utpå byen i helga iallfall!

Nytjæra tauverk, ja! Faktisk har jeg litt (noen tynne snorer, bare) av det liggende i ei glasskrukke med lokk på bordet her. Fikk det på en forgangen trebåtfestival av to danske "reperbahn'ere". De trakk og tvinnet tau der og da.

Av og til tar jeg av lokket og snuser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...