Gå til innhold

Skeptisk til å spise kylling???????

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Ja. Er ikke det minste redd ettersom det er støvet av avføringen som er farlig og ikke kjøttet.

Tenker ikke over det engang.

Sars, Kugalskap osv....

Det er jo alltid noe!

Kan ikke bli helt hysterisk heller.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke vi nei, men kyllingen!

Ble nok overaska av snøvær og døde, ribbet for fjær som den var så frøs den i hjel.

Dakar..Kanskje den tok selvmord?

Gjest fant en i går senest
Skrevet

Dakar..Kanskje den tok selvmord?

Kan ikke se bort fra det gitt!!

;-)))

Skrevet

Bakteriene kommer fra dyrenes egen avføring Prozak.

Ingen tvil om det.

Og bakteriene dør ved oppvarming.

Folk må bare slutte og grise rundt på kjøkkenet. Slutte og bruke samme kniv og skjærefjøl for rå mat og stkt mat når de kokker rundt på kjøkkenet.

Og slutte og la vær og vaske hendene godt når de har vært på do....

Hva er det du snakker om? Jeg siktet til at de ikke har funnet smittekilden hos Gilde, noe som gjør at det teknisk sett ikke er bevist at det er derfra det kommer.

"................................................"

Gjest detektivdama
Skrevet

Hva er det du snakker om? Jeg siktet til at de ikke har funnet smittekilden hos Gilde, noe som gjør at det teknisk sett ikke er bevist at det er derfra det kommer.

Fryktlig mange prikker da.....

Ikke funnet hos Gilde nei.

Tungaslakteriet er også Gilde.

Gilde har lett og ikke funnet kilden hos seg.

Skrevet

Ja. Jeg tviler på at de i såtilfelle sender kyllinger ut i butikkene uten å teste dem for viruset.

Skrevet

Apropo, skal til Sverige imorgen og handle frittgående kylling (spiser kun det). Tror dere det er farlig? De sjekker vel fuglene før de sendes ut på markedet?

Selvsagt sjekker de det! :-)

Skrevet

Det stemmer. De sier fortsatt at kjøttdeig fra Gilde er den eneste fellesnevneren av mat som de syke har spist, men de har ikke funnet noe.

Kanskje det er drikkevannet som er synderen. Og at det er noe med den enkeltes motstandskraft som avgjør hvem som blir syke og ikke.

Dette er altså ren spekulasjon fra min side.

Skrevet

De tre søsknene som døde, da? Familien hadde høns som de så begynte å bli syke, så de slaktet dem, og spiste dem. Dermed døde tre av barna av fugleinfluensa. Lite gjennomtenkt av foreldrene, men det får nå være grenser på hvordan man skal straffes for sin dumhet :/

De ble nok ikke smittet av å spise infisert kjøtt, men av å omgås fuglene tett til daglig.

Skrevet

Fryktlig mange prikker da.....

Ikke funnet hos Gilde nei.

Tungaslakteriet er også Gilde.

Gilde har lett og ikke funnet kilden hos seg.

Det var da det jeg sa, var det ikke?

"...................................."

Skrevet

Det stemmer. De sier fortsatt at kjøttdeig fra Gilde er den eneste fellesnevneren av mat som de syke har spist, men de har ikke funnet noe.

Kanskje det er drikkevannet som er synderen. Og at det er noe med den enkeltes motstandskraft som avgjør hvem som blir syke og ikke.

Dette er altså ren spekulasjon fra min side.

Ja, det blir jo spekulasjon. Men det er klart at det at Gilde er den eneste fellesnevneren er interessant.

"............................................"

Skrevet

Ja, det blir jo spekulasjon. Men det er klart at det at Gilde er den eneste fellesnevneren er interessant.

"............................................"

Men det må jo samtidig være en skokk med andre som har spist av det samme partiet kjøttdeig uten å bli syke.

Er det forresten bare barn som blir syke? Har voksne bakterien i seg uten å bli syke?

Dette hadde vært en passende nøtt å knekke for Smittejegerne. Men den serien sendes jo ikke for tida, desverre.

Skrevet

Men det må jo samtidig være en skokk med andre som har spist av det samme partiet kjøttdeig uten å bli syke.

Er det forresten bare barn som blir syke? Har voksne bakterien i seg uten å bli syke?

Dette hadde vært en passende nøtt å knekke for Smittejegerne. Men den serien sendes jo ikke for tida, desverre.

Ja, det høres litt rart ut. Det må vel være en av de matvarene flest folk spiser.

"............................................."

Skrevet

Jeg fortsetter å spise kylling (dog godt stekt) helt til noen med sikkerhet sier at det kan være farlig.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja.

Spiste oksekjøtt under kuglaskapen og jeg, liker å leve farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...