Gå til innhold

tror jeg gir opp snart..

Anbefalte innlegg

Gjest johanna84
Skrevet

Denne gutten som jeg er så forelsket i... Jeg var sikker på at han var interessert i meg. Han viste det på veldig mange måter, både i kroppsspråk, blikk, og utsagn. Men nå gir jeg opp. Vi har ved flere anledninger hatt mulighet til å være sammen på diverse vennekvelder osv. Men han har flere ganger "stukket av". I helgen rant begeret over... Nå orker jeg ikke mer. Istedenfor å være med oss, var han med noen andre jenter ute på byn. Enten spiller han bare utrolig hard-to-get, eller så er han ikke interessert, rett og slett. Jeg er lei av å være den snille som sitter og venter, og så flink som jeg er, prøver å få brukt litt tid med han. Jeg er så lei av å bli knust, igjen og igjen. Jeg vet jeg er ei flott jente. Jeg har vel egentlig ikke gitt helt opp, litt håp er der enda... Det er ikke umulig at disse jentene bare er venninner av han. Men jeg er så trist akkurat nå..Har så lyst å bare grine... Måtte bare få det ut...

Skrevet

Drit i han, ikke ta kontakt mer (så kanskje han blir interessert). Eller kanskje han er en som liker å ha flere jenter på en gang.. Isåfall dropp ham!

Gjest Leisei
Skrevet

Enten spiller han bare utrolig hard-to-get, eller så er han ikke interessert, rett og slett.

Det er enda en mulighet. Jeg kjenner til noen gutter som ikke takler det med å være forelska. De får angst og tør ikke ta initsiativ. De kan også plutselig trekke seg tilbake, selv om de fortsatt er intressert.

Vet ikke hvordan du skal komme innpå han, men jeg vil råde deg til å være åpen og ærlig iallefall. Hvis du ikke er livredd for å bli avvist da... Man må ta sjangser...

petter smart
Skrevet

En annen mulighet er jo at du ikke har vist han at du er interessert. Det du anser som kroppsspråk osv kan oppfattes helt annerledes av han.

Har du sagt noe direkte til han? Tatt iniativ til noe?

Skrevet

Spør ham da vel. Jeg vet det ikke er lett, men det er bedre enn å gå slik og lure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...