Gå til innhold

de som spiller i tv-reklamer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange får sitt gjennombrudd i en reklame, f.eks. Katrine Moholt (El-kjøp). Jeg synes mange ganger jeg kjenner igjen skuespillere fra TV, så det er nok mest skuespillere ja, eller så er man så heldig å kjenne noen som lager reklamer/skal reklamere for noe.

Gjest Streker på veggen..!

Var i en reklamefilm her som 9'åring.

Det var en venn av familien som tokk oss med. Meg, min søster og hennes vennine da.

Vi gikk alle på audition bare for morro skyld, også fikk jeg en rolle i reklamefilmen :)

Var en svensk gelegrøt typ, yuck!

(nei, jeg mener, JETTEGODT! ;P)

Fløy rundt i indianer og cowboy utstyr, jeg var begge deler, hihi :)

Husker det fortsatt godt! Erik Gustavson hadde regi for oss, rundt 15 unger ;p

Takk for at du minte meg på det, har aldri fått sett reklamefilmen selv så nå skal jeg ta kontakt med Moland film og se om de kan sende meg en kopi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...