Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg mener er at alle norske partier er enig om ytringsfriheten og demokratiet.

De er flinke til å prate ja....

Og hva har det medført så langt?

Skrevet

Man kan fordømme en fryktelig religion uten å bokotte folk - man kan ikke VITE hvem som er hvem.

Og det du der sier er NETTOPP den unskyldningen norske politikere oftest bruker for ikke å gjøre noe som helst....

Og det er ikke religionen det er noe galt med, men (u)kulturen i de fleste miljøer der de praktiserer denne religionen.

Skrevet

Skulle likt å vite hva dette _egentlig_ handlet om :)

Jeg også:-)

Skrevet

De er flinke til å prate ja....

Og hva har det medført så langt?

Vi har jo ikke noen muligheter til å avskaffe Islam da :)

Skrevet

næmmenjøssenavnogherlighet'a!

*ler*

som 3-åringer i en barnehage!!!

:-))

Skrevet

Vi har jo ikke noen muligheter til å avskaffe Islam da :)

Men vi kan begrense oppveksten av de muslimske lukkede miljøer i Norge der (u)kulturen florerer og blir sterkere for hver ny muslim som komemr hit under dekket av "familiegjenforening"....

Eller "statlig støttede overgrep mot kvinner" som det like gjerne kunne vært kalt i svært mange tilfeller.....

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg også:-)

Alvorlig? *ler litt*

Uansett hva det gjelder, at det går ann å ta sånn av... av en religiøs leder?

*ler litt til*

Skulle likt å se en prest elller paven (eller annen type religiøs leder) hoppe i stole på den måten over noe "grusomt" noe :)

Gjest tider forandrer seg
Skrevet

Jeg ser flere kjente rundt meg som har forandret seg helt i holdninger til muslimer. Han ene har alltid vært liberal og ikke hatt noe imot muslimer. Han har vært svært forståelsesfull. Nå er han rasende for å si det mildt.

Det kan umulig være så kjekt for muslimene i landet etter dette heller. Muslimene ødelegger for hverandre.

Skrevet

Alvorlig? *ler litt*

Uansett hva det gjelder, at det går ann å ta sånn av... av en religiøs leder?

*ler litt til*

Skulle likt å se en prest elller paven (eller annen type religiøs leder) hoppe i stole på den måten over noe "grusomt" noe :)

Ikke en gang lett å se av ansiktsuttrykket hans om han ler eller gråter - men gråter er vel nærmest å anta, siden kroppsspråket vel er ganske så tydelig...he-he...

Gjest pepsi maxx
Skrevet

Ikke en gang lett å se av ansiktsuttrykket hans om han ler eller gråter - men gråter er vel nærmest å anta, siden kroppsspråket vel er ganske så tydelig...he-he...

jaja, men det er flere rundt han som "føler med han" de slår seg i hodet de også.

Jeg tenker på vekkelsesmøte i Norge der man krabber rundt på gulvet å gråter fordi man er blitt frelst og møtt jesus. Det er vel kanskje noe av det samme. Hysteriske tilstander er det i hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...