Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For knapt 2 månader sidane opererte eg vekk ei stor cyste på eggstokken. Det viste seg at det var celleforandring i denne. Eg ventar framleis på svar på dei vidare undersøkingane som skulle gjerast. Eg lurer difor på kva som er vanleg å gjere vidare. Er fjerning av den attverande eggstokken og livmora resultatet, eller er det avgjerande kva dei vidare svara på prøvene er? Vidare lurer eg på om det er "mindre farleg" at celleforandringa var i cysta enn om det hadde vore på eggstokken. Ettersom det har tatt så lang tid før eg har fått svar på prøvane mine er eg "rimeleg stressa". Håpar difor at de kan gje meg litt informasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22098-celleforandring-i-eggstokkcyste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er glidende overgang mellom godartede og ondartede cyster på eggstokken (slike prosesser sitter neste alltid i cyster), Hva man vil anbefale gjort videre avhenger av type vevsforandringer, din alder, barneønske osv.

Ved kreft fjerner man begge eggstokker og livmor samt et fettforkle i buken og lymfeknuter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...