Gå til innhold

Jeg er vist ikke tiltrekkende lenger,er du ??

Anbefalte innlegg

Jeg er vist ikke tiltrekkende lenger :-(

Vi fikk en liten sønn for 20 mnr. siden.og i ettertid har sex vert som vanlig 2-3 ganger i uken. helt til vår sønn ble 12mnr. gammelda plutselig over natten ble han for sliten til å ha sex!? nå kan vi gå alt fra en uke til en mnr mellom hver gang vi har sex.

han sier at det er fordi han er sliten og at jobben er slitsomt,når han begynnte i den nye jobben så skulle det forandre seg(sa han) men nope, ingen forandring. Greit nok han gjør så å si alt i huset han er en fantastisk mann.jeg har lavt stoffskifte og ble en del verre etter det første svangerskapet.så det er han som vasker,lager mat,handler,fydder, osv. fordi jeg ikke har krefter til det etter å hatt vår sønn i aktivitet om dagene. Nå går jeg gravid med andre mann. og er lit overfølsom til tider,men jeg merker at jeg får en annen behandlign enn da jeg gikk gvavid første gangen. det er liksom ikke like viktig/gøy eller hva det nå enn er han tenker på oppi hue.

poenget her er at jeg er sexuelt aktiv og har stor behov for sex, men det blir jo ingenting av,han lover og lover og jeg gidder ikke lenger å svare han en gang fordi jeg vet at det er bare "jitt,jatt og ikke alvor. så ingen komplimanger ingen berøring ingen sex. jeg griner stille for meg selv når jeg titter på tv og ser på en mann og dame som har sex og jeg ser hvor mye han vil ha henne og hvor konsentrert han er på henne,(dere vet hva jeg mener)

jeg forstår like godt som neste person,at han er sliten med alt det han gjør om dagene.men betyr det at jeg skal bare finne meg i det og leve slik resten av vårt liv.???

hilsen lei,desperat og oppgitt kvinne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22099-jeg-er-vist-ikke-tiltrekkende-lengerer-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han er sliten, trett og litt ute av lage.

Eller det kan være at han er forelsket i en annen. Spør han?

Må si jeg ble litt paff av svaret til B. Grunfeld.... Ærlig talt - det kan være MYE annet enn at han er forelsket i en annen!

Du sier at han gjør det meste i huset, og har et barn.... Det er jo ikke så rart at han er sliten da! Hva med å ansette en skoleelev til å komme en gang i uka og ta rengjøringen? Det koster ikke så mye, og dere to vil få mer overskudd til hverandre!

Ellers et lite tips; ikke mas på han! Det ødelegger bare mer! SOm sagt, det er godt mulig at han bare er sliten!

Lykke til!

Gjest polaris

Må si jeg ble litt paff av svaret til B. Grunfeld.... Ærlig talt - det kan være MYE annet enn at han er forelsket i en annen!

Du sier at han gjør det meste i huset, og har et barn.... Det er jo ikke så rart at han er sliten da! Hva med å ansette en skoleelev til å komme en gang i uka og ta rengjøringen? Det koster ikke så mye, og dere to vil få mer overskudd til hverandre!

Ellers et lite tips; ikke mas på han! Det ødelegger bare mer! SOm sagt, det er godt mulig at han bare er sliten!

Lykke til!

Grunfeld skriver i første setning : "Jeg tror han er sliten, trett og litt ute av lage."

Så svaret hans var ikke så ensidig som du kanskje oppfattet det, Krizzy! :-)

Grunfeld skriver i første setning : "Jeg tror han er sliten, trett og litt ute av lage."

Så svaret hans var ikke så ensidig som du kanskje oppfattet det, Krizzy! :-)

Den øverste linja overså jeg, men uansett.... Jeg syns svaret hans var vel kort! Iallefall når han kommer med en grunn som at mannen hennes er forelsket i en annen! :-)

Annonse

Gjest polaris

Den øverste linja overså jeg, men uansett.... Jeg syns svaret hans var vel kort! Iallefall når han kommer med en grunn som at mannen hennes er forelsket i en annen! :-)

Noen uttrykker seg i få ord, andre med mange! :-)

Jeg syns svaret hans var kort og konsist - mest sannsynlig er mannen hennes sliten og trett, men det kan være andre ting - hun bør snakke med ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...