Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dolere, trenger noen tips av dere.

Etter å ha hatt min Sony/Ericsson 750i til reperasjon 4 ganger på 6mnd har jeg klagd og skal få ny.

Er ganske lei nå, og er ikke sikker på om jeg gidder å prøve samme modellen igjen, lurer derfor på om jeg skal bytte tlf og betale evt mellomlegg.

Jeg ønsker å ha et bra kamera, muligheten til å filme og høre radio.., noen som har en modell de er fornøyd med og kan anbefale??

Skrevet

SE w800i.

Er riktignok samme merke og veldig lik mobil, men har mye bedre kamera........og mp3/radio

Gjest ChiengMai
Skrevet

SE w800i.

Er riktignok samme merke og veldig lik mobil, men har mye bedre kamera........og mp3/radio

Og hva gjør kameraet på W800i bedre enn det på K750i?

Skrevet

SE w800i.

w800i har nøyaktig samme kamera som k750i. Det er faktisk nøyaktig samme telefonen, bortsett fra et oppgradert OS, ekstra mp3-funksjoner og større medfølgende minnekort.

"................................................"

Gjest ChiengMai
Skrevet

w800i har nøyaktig samme kamera som k750i. Det er faktisk nøyaktig samme telefonen, bortsett fra et oppgradert OS, ekstra mp3-funksjoner og større medfølgende minnekort.

"................................................"

Æsj, og så jeg som venta så spent på svaret fra Piraye...

:-)

Skrevet

Æsj, og så jeg som venta så spent på svaret fra Piraye...

:-)

Jeg venter også spent på svaret, iom. at det vil bli vanskelig å arugmentere for en forskjell som ikke eksisterer :-)

"............................................."

Skrevet

SE w550i! Jeg er superfornøyd med min; kan gå lange turer og høre på mp3 og radio, ta gode bilder med 1,2 mp-kamera, videoer. ++++

Det eneste er at det er forferdelig dårlig batteri... Men det er jo Sony Ericsson "kjent" for...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg venter også spent på svaret, iom. at det vil bli vanskelig å arugmentere for en forskjell som ikke eksisterer :-)

"............................................."

Men nå har jo du sprengt ballongen, så da er det ikke noe morro igjen. ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

SE w550i! Jeg er superfornøyd med min; kan gå lange turer og høre på mp3 og radio, ta gode bilder med 1,2 mp-kamera, videoer. ++++

Det eneste er at det er forferdelig dårlig batteri... Men det er jo Sony Ericsson "kjent" for...

Det er nedtur med 1,2 mp kamera i telefonen når man har hatt 2 mp tidligere. Vet ikke hva du mener er dårlig batterikapasitet, men min K750i varer mer enn tilfredstillende lenge.

Skrevet

Det er nedtur med 1,2 mp kamera i telefonen når man har hatt 2 mp tidligere. Vet ikke hva du mener er dårlig batterikapasitet, men min K750i varer mer enn tilfredstillende lenge.

Jeg tror SE har kommet seg en del med batterikapasiteten - ihvertfall på de modellene som ikke er aller billigst.

Når det gjelder kamera, så er jeg enig. Under 2mpx er ubrukelig; egentlig er mobilkamera i seg selv ubrukelig, synes jeg, p.g.a den begrensede optikken.

"..........................................."

Skrevet

Ja, det skjønner jeg!

Min mobil slår jeg av hver kveld, og på neste dag, og da må jeg lade etter 3 dager. Det synes jeg er stor forskjell fra den mobilen jeg hadde før!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...