Gå til innhold

Hvem ryker ut av isol i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Jeg tror enten Audun eller Iselin ryker i kveld... tror det er de to som ikke er sterke nok til å overbevise... dvs.jeg er ikke trygg på fremføringene deres...

Ka dokk trur?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

6

• morsan

5

• Dorthe

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest girasol
Skrevet

...skal det selvfølglig stå i trådtstarten!..

Gjest Isol = Idol
Skrevet

Isol er det noe nytt ;)

Idol derimot .... aner ikke, det må vi nesten si ikveld. Men jeg håper ikke at Iselin ryker, Audun kan helt greit gå ut.

Skrevet

...skal det selvfølglig stå i trådtstarten!..

Jeg håper at Audun ryker..

Gjest girasol
Skrevet

Isol er det noe nytt ;)

Idol derimot .... aner ikke, det må vi nesten si ikveld. Men jeg håper ikke at Iselin ryker, Audun kan helt greit gå ut.

Hæ, er isol noe nytt altså?

Hm, mumle, mumle, og jeg som var sikker på at alle visste hva det var...

;-)

Skrevet

Jeg tror Iselin henger med så lenge hun kan synge hva hun vil. Tema i kveld er "mitt idol". Da bør det gå bra, og jeg må innrømme at jeg allerede har bestemt meg for å stemme på henne. Usett!

Visst har hun noen sure toner, men det er noe så helt spesielt og smektende sjarmerende med den jenta.

Og jeg kjenner at det lett kan bli litt høy gladkristenfaktor i denne finalen. De må for all del få lov å tro på hva de vil, men jeg har nok litt mer sans for den rampete stilen.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg tror Iselin henger med så lenge hun kan synge hva hun vil. Tema i kveld er "mitt idol". Da bør det gå bra, og jeg må innrømme at jeg allerede har bestemt meg for å stemme på henne. Usett!

Visst har hun noen sure toner, men det er noe så helt spesielt og smektende sjarmerende med den jenta.

Og jeg kjenner at det lett kan bli litt høy gladkristenfaktor i denne finalen. De må for all del få lov å tro på hva de vil, men jeg har nok litt mer sans for den rampete stilen.

He, he :-)

Ja rampete kristen synes jeg hadde vært best ;-)

M.v.h.

Skrevet

Jeg håper det blir hvem som helst bortsett fra Jonas. Han er godgutten:-)

Ved nærmere ettertanke synes jeg det skal bli Audun som ryker ut.

Skrevet

He, he :-)

Ja rampete kristen synes jeg hadde vært best ;-)

M.v.h.

Sånn som Carola, hun kan faktisk være småfrekk med Jesus i hjertet.

Jeg vil ikke kritisere personene som er med i idol, bare deres prestasjoner, men som antydet har jeg ikke sans for altfor prektig image.

Gjest girasol
Skrevet

Sånn som Carola, hun kan faktisk være småfrekk med Jesus i hjertet.

Jeg vil ikke kritisere personene som er med i idol, bare deres prestasjoner, men som antydet har jeg ikke sans for altfor prektig image.

Jeg er enig med deg! Men når det er sagt synes jeg fremdeles de er flinke de vi snakker om her!!

:-)

Skrevet

Jeg er enig med deg! Men når det er sagt synes jeg fremdeles de er flinke de vi snakker om her!!

:-)

Asolutt. Vivian er kjempeflink. Aleks blir litt anonym. Ørjan og Siri Helene er også dyktige.

Jeg synes også de overeksponerer dette kjæresteforholdet, både bladene og programlederne. Mulig det "selger", men jeg synes det blir dumt.

Gjest c-lin
Skrevet

For meg kan gjerne Audun ryke. Håper Ørjan synger bra :-) Så jeg har noe pent å se på i ukene framover.

Gjest idolja
Skrevet

måtte det ekle gla'kristne paret ryke! HATER DEM.

Gjest ruskemolly
Skrevet

måtte det ekle gla'kristne paret ryke! HATER DEM.

Enig.

Skrevet

Asolutt. Vivian er kjempeflink. Aleks blir litt anonym. Ørjan og Siri Helene er også dyktige.

Jeg synes også de overeksponerer dette kjæresteforholdet, både bladene og programlederne. Mulig det "selger", men jeg synes det blir dumt.

Men paret sjøl prøver å tone det ned nå da. Leste på en av nettavisene i går at de ikke klarte å få et eneste bilde eller uttalelse fra de sammen.

Gjest idolja
Skrevet

Enig.

Snakk om oppblåste drittunger.. Leste at de syns det ble litt vel mye mediastyr?? Hallo?? Har de ikke meldt seg på idol?

Hva er det de innbiller seg..

Skrevet

Men paret sjøl prøver å tone det ned nå da. Leste på en av nettavisene i går at de ikke klarte å få et eneste bilde eller uttalelse fra de sammen.

Ja, jeg tror ikke et øyeblikk at det er de som legger opp til denne overeksponeringen.

Tipper også at innslaget der Vivian for opp på scenen da det ble klart at Aleks gikk videre, var regissert.

En av bivirkningene ved denne eksponeringen er at folk mener en masse også om det. Aleks fortalte at folk på nett og SMS mener at Vivian heller burde ha vært sammen med Ørjan.

Av og til kan man lure på om folk er riktig navla.

Skrevet

Mener å ha lest at Siri Helene går på bibelskole!

Det er virkelig å ta det ett skritt lenger enn å være "personlig kristen"! ;-)

(rart uttrykk forresten - hvordan er man upersonlig kristen??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...