Gå til innhold

Hvem ryker ut av isol i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Mener å ha lest at Siri Helene går på bibelskole!

Det er virkelig å ta det ett skritt lenger enn å være "personlig kristen"! ;-)

(rart uttrykk forresten - hvordan er man upersonlig kristen??)

He,he :-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

6

• morsan

5

• Dorthe

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hun gjør det. Gjorde ikke Carola også det i sin tid? Og Evie Thornquist, husker du henne?

Jeg vil heller ha Jesus, enn veeeeeeerdens gods!

Skrevet

Ja, hun gjør det. Gjorde ikke Carola også det i sin tid? Og Evie Thornquist, husker du henne?

Jeg vil heller ha Jesus, enn veeeeeeerdens gods!

Thornquist, ja! *he he* Har et vagt minne om en singel hjemme med et svarthvitt-bilde av en ung, 60-talls Evie Thornquist.

Har et enda vagere minne av at den ene sangen het "Han skall hålla min hand", og akkurat nå surrer refrenget rundt og rundt i hode på meg, enten det var med henne eller en annen svensk sångererska! ;-)

(så takk for DEN, Babs! *he he*)

Skrevet

Thornquist, ja! *he he* Har et vagt minne om en singel hjemme med et svarthvitt-bilde av en ung, 60-talls Evie Thornquist.

Har et enda vagere minne av at den ene sangen het "Han skall hålla min hand", og akkurat nå surrer refrenget rundt og rundt i hode på meg, enten det var med henne eller en annen svensk sångererska! ;-)

(så takk for DEN, Babs! *he he*)

Hehe, "Babs" er også litt 60-talls.

Jeg ser henne for meg med hestehale, røde kinn og rundklippet swingskjørt. Lettlivet og populær.

Skrevet

Hehe, "Babs" er også litt 60-talls.

Jeg ser henne for meg med hestehale, røde kinn og rundklippet swingskjørt. Lettlivet og populær.

*morsan synger i vei*: "Er du glad i meg ennu Claes Göran..."

Skrevet

*morsan synger i vei*: "Er du glad i meg ennu Claes Göran..."

Å nei!!!! Hvorfor åpnet jeg dette innlegget? Tabbe gigante. Nå må jeg finne på noe for å få den sangen ut av hodet, og det fort.

Skrevet

Å nei!!!! Hvorfor åpnet jeg dette innlegget? Tabbe gigante. Nå må jeg finne på noe for å få den sangen ut av hodet, og det fort.

Her kan du få en annen sang på hjernen istedet:

*morsan skråler ivei*

"ahhhhh touch me, I wanna feel your body.... cause I want your body, aaaaaaaaaaall theeeeeeee tiiiiiiiiiiiiime"

tenker den var bedre, jeg! ;-)

Skrevet

Ja, jeg tror ikke et øyeblikk at det er de som legger opp til denne overeksponeringen.

Tipper også at innslaget der Vivian for opp på scenen da det ble klart at Aleks gikk videre, var regissert.

En av bivirkningene ved denne eksponeringen er at folk mener en masse også om det. Aleks fortalte at folk på nett og SMS mener at Vivian heller burde ha vært sammen med Ørjan.

Av og til kan man lure på om folk er riktig navla.

Ja, folk har nå mye rare meninger om ting da.

Stakkars, de er faktisk to unge mennesker som har vært sammen i 2 år, og som kanskje kom sammen pga felles interesse for musikk, hva vet jeg, og så skal det gjøres til noe negativt...

Skrevet

Sånn på forhånd håper jeg Audun går ut. Han er vel en av de jeg egentlig ikke synes fortjente finaleplassen. Han sang for ofte urent...

Skrevet

Jeg likte ikke så godt stemmen til Oda (var det ikke det hun het hun som sang den santana- sangen?), så hvis hun ikke gjør det veldig bra i dag, så håper jeg hun ryker.

Gjest Hanneline
Skrevet

Har ingen peiling på hvem som ryker ut. Ikke gidder jeg å kaste bort penger på å stemme heller.

Men uanesett, så håper jeg ihvertfall at den som har _stemmen_ kommer seg videre, og at ikke folk som har _utseende_ uten stemme, klarer seg.

Det er tross alt talent og ikke utseende som selger plater *ønsketekning ihverttfall*

Gjest Hanneline
Skrevet

Herlighet, hvem bryr seg vel om de er kristne eller ei?! Skulle DET ha noe betydning for om de går videre?

* en smule oppgitt *

Begriper ikke at det skal være noe å bry seg om eller i det hele tatt være _noe som helst_ grunnlag for å stemme noen ut.

Skrevet

måtte det ekle gla'kristne paret ryke! HATER DEM.

Hva er problemet ditt a?

Skrevet

Sånn som Carola, hun kan faktisk være småfrekk med Jesus i hjertet.

Jeg vil ikke kritisere personene som er med i idol, bare deres prestasjoner, men som antydet har jeg ikke sans for altfor prektig image.

Huff, husker du hun viftet med bibelen og takket gud for at hun hadde vunnet den svenske grand prix finalen.

Grøss, til og med på direkte tv.

Skrevet

Huff, husker du hun viftet med bibelen og takket gud for at hun hadde vunnet den svenske grand prix finalen.

Grøss, til og med på direkte tv.

Grøss og gru! Den dama gir meg frysninger. Det er noe med henne. Noe...Eh...??? Ubehagelig er det i hvert fall.

Skrevet

Grøss og gru! Den dama gir meg frysninger. Det er noe med henne. Noe...Eh...??? Ubehagelig er det i hvert fall.

Ureligiøse meg synes nesten det var blasfemi.

Gjest girasol
Skrevet

Ureligiøse meg synes nesten det var blasfemi.

*LOL* Blasfemi, he,he :-)

Skrevet

*LOL* Blasfemi, he,he :-)

Det er i hvert fall sykt når hun ber til Gud om å vinne Sveriges tv grand prix. Dama er desidert forstyrret i hodet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Her kan du få en annen sang på hjernen istedet:

*morsan skråler ivei*

"ahhhhh touch me, I wanna feel your body.... cause I want your body, aaaaaaaaaaall theeeeeeee tiiiiiiiiiiiiime"

tenker den var bedre, jeg! ;-)

*hyyyyyyl*

Gjest batteri
Skrevet

Snakk om oppblåste drittunger.. Leste at de syns det ble litt vel mye mediastyr?? Hallo?? Har de ikke meldt seg på idol?

Hva er det de innbiller seg..

fordi de ikke vil at media skal fokusere på dem som KJÆRESTEPAR, men som to selvstendige artister... hvorfor klandrer du dem fro det? det er jo nettopp fordi de liker og kan synge de har meldt seg på, ikke for å vise verden at de er kjærester... det synes de vel at media bør respektere, selv om media sikkert gir f...

herregud folk som deg asså...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...