Gjest fgfgfgf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 fordi de ikke vil at media skal fokusere på dem som KJÆRESTEPAR, men som to selvstendige artister... hvorfor klandrer du dem fro det? det er jo nettopp fordi de liker og kan synge de har meldt seg på, ikke for å vise verden at de er kjærester... det synes de vel at media bør respektere, selv om media sikkert gir f... herregud folk som deg asså...! Da burde de heller ha latt være å melde seg på da.. grrrr 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Herlighet, hvem bryr seg vel om de er kristne eller ei?! Skulle DET ha noe betydning for om de går videre? * en smule oppgitt * Begriper ikke at det skal være noe å bry seg om eller i det hele tatt være _noe som helst_ grunnlag for å stemme noen ut. Oppsann!! Her var det jammen en som hadde hisset seg opp, gitt!!! ;-) Hvor i innlegget mitt skriver jeg det aller minste om at dette er eller ikke er grunnlag for å stemme på henne? Jeg bare _konverserer_! ;-) 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 måtte det ekle gla'kristne paret ryke! HATER DEM. hva?? er de kristne??? det visste jeg ikke.... 0 Siter
Gjest asddadasd Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 hva?? er de kristne??? det visste jeg ikke.... ja, de er det.. å som jeg irriterer meg over dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.