Gå til innhold

Hvem ryker ut av isol i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest fgfgfgf
Skrevet

fordi de ikke vil at media skal fokusere på dem som KJÆRESTEPAR, men som to selvstendige artister... hvorfor klandrer du dem fro det? det er jo nettopp fordi de liker og kan synge de har meldt seg på, ikke for å vise verden at de er kjærester... det synes de vel at media bør respektere, selv om media sikkert gir f...

herregud folk som deg asså...!

Da burde de heller ha latt være å melde seg på da.. grrrr

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

6

• morsan

5

• Dorthe

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herlighet, hvem bryr seg vel om de er kristne eller ei?! Skulle DET ha noe betydning for om de går videre?

* en smule oppgitt *

Begriper ikke at det skal være noe å bry seg om eller i det hele tatt være _noe som helst_ grunnlag for å stemme noen ut.

Oppsann!! Her var det jammen en som hadde hisset seg opp, gitt!!! ;-)

Hvor i innlegget mitt skriver jeg det aller minste om at dette er eller ikke er grunnlag for å stemme på henne?

Jeg bare _konverserer_! ;-)

Gjest petrusa
Skrevet

måtte det ekle gla'kristne paret ryke! HATER DEM.

hva?? er de kristne??? det visste jeg ikke....

Gjest asddadasd
Skrevet

hva?? er de kristne??? det visste jeg ikke....

ja, de er det..

å som jeg irriterer meg over dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...