Gå til innhold

FU: Hvor mange peper har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg har et eget pepeskap, av den gamle sorten vet dere..Den huser vel sånn ca 10 peper.

Men, de fleste av dem er antikke så de får jeg ikke brukt.

Dere da?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• Babette

5

• mil1365380270

2

• collins

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest girasol
Skrevet

Ja du kjøper jo minst et par nye hver dag... slik jeg har forstått det :-)

Men er det sånn at du på en måte konstant prøver å ha 10 peper i skapet? Og når du hiver ne ødelagte kjøper du til nye?

Jeg har for å svare på spm.ditt, ingen akkurat nå...

Skrevet

Jeg tror du trenger en pikk å sutte på. Det er langt sunnere (og bedre etter mitt syn), med mindre den er syk.

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg tror du trenger en pikk å sutte på. Det er langt sunnere (og bedre etter mitt syn), med mindre den er syk.

Du har kanskje rett. Men, nå har jeg engang vent meg til å sutte på pepan, så pikk smaker liksom ikke så godt lenger.

Gjest Tristann
Skrevet

Ja du kjøper jo minst et par nye hver dag... slik jeg har forstått det :-)

Men er det sånn at du på en måte konstant prøver å ha 10 peper i skapet? Og når du hiver ne ødelagte kjøper du til nye?

Jeg har for å svare på spm.ditt, ingen akkurat nå...

Ofte blir pepane ødelagte etter en litt fuktig kveld, brukket i to eller brent opp..

Og de som er i skapet er som sagt antikke og brukes kun på store merkedager, julaften, verdens aidsdag osv.

Skrevet

Du har kanskje rett. Men, nå har jeg engang vent meg til å sutte på pepan, så pikk smaker liksom ikke så godt lenger.

Kan du ikke ta et djupt magadrag og så kaste deg over pikken mens røyken siver ut?

Gjest Tristann
Skrevet

Kan du ikke ta et djupt magadrag og så kaste deg over pikken mens røyken siver ut?

Egentlig en god ide, men faren er stor for at jeg vil sette både røyk og annet rusk i halsen...

Kanskje jeg skulle prøve i kveld? Etter ei flaske vermut eller to...

Skrevet

Egentlig en god ide, men faren er stor for at jeg vil sette både røyk og annet rusk i halsen...

Gulp, jeg blir fyllesjuk bare ved tanken på mer enn et par oppblandete drinker med vermuth...

Men hver sin smak. Det er vel slik de lever, enkelte av hundreåringene i Kaukasus. Som trosser alle statistikker om sammenhengen mellom livsstil og levealder.

Håper du ikke får KOLS. Men du patter kanskje mest? Kaldpatter litt også, kanskje?

Skrevet

Sitter du inni stua di og damper på disse "pepene" dine?

Noe særlig pipefantast er du nok ikke, for en god pipe skal røykes inn over flere uker, men du driver stadig og kjøper deg nye piper uten at du med ett ord nevner at de smaker dritt.

Smaker de så vondt at du må døyve tilværelsen med alkohol?;o)

Gjest Tristann
Skrevet

Gulp, jeg blir fyllesjuk bare ved tanken på mer enn et par oppblandete drinker med vermuth...

Men hver sin smak. Det er vel slik de lever, enkelte av hundreåringene i Kaukasus. Som trosser alle statistikker om sammenhengen mellom livsstil og levealder.

Håper du ikke får KOLS. Men du patter kanskje mest? Kaldpatter litt også, kanskje?

Drikker jo vermuthen bar da..

Klart jeg kaldpatter, pepan er alltid i kjeften, kald eller varm, natt som dag, ja den er til og med med i dusjen.

I love my pepe!!

Gjest Tristann
Skrevet

Sitter du inni stua di og damper på disse "pepene" dine?

Noe særlig pipefantast er du nok ikke, for en god pipe skal røykes inn over flere uker, men du driver stadig og kjøper deg nye piper uten at du med ett ord nevner at de smaker dritt.

Smaker de så vondt at du må døyve tilværelsen med alkohol?;o)

Jeg sutter på peper overalt i huset.

Klart jeg må kjøpe nye, i min omtåkete tilværelse brenner de jo opp, brekker i to, spyles ned i do, faller ut av vinduet osv....

Skrevet

Drikker jo vermuthen bar da..

Klart jeg kaldpatter, pepan er alltid i kjeften, kald eller varm, natt som dag, ja den er til og med med i dusjen.

I love my pepe!!

Er den i kjeften når du eter også? Eller drekker du bare?

Gjest Tristann
Skrevet

Er den i kjeften når du eter også? Eller drekker du bare?

Drikker for det meste, men noe mat blir det jo.

Og ja, den henger i munnviken da også.

Skrevet

Drikker for det meste, men noe mat blir det jo.

Og ja, den henger i munnviken da også.

Hos tannlegen også?

Gjest Tristann
Skrevet

Hos tannlegen også?

Tja.. Har ikke vært hos tannlegen ca 10 år, men hadde nok prøvd meg ja.

Skrevet

Var den til meg?

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg har en vannpipe.

Kult.. Men, jeg liker best gode gammeldagse pepar.

Gjest Tristann
Skrevet

Spennede innlegg.

Jepp. Men, hvor mange har du? Peper assa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...