Gå til innhold

FU: Hvor mange peper har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult.. Men, jeg liker best gode gammeldagse pepar.

Pepe er kanskje vel og bra, men aller best er tsikouda! :-)

I dag skal jeg ha gjester, så det blir nok et par svingom!

Du skulle gjerne få kommet, men jeg regner med du er opptatt med å synge pepe-godnattsanger til Cato og Torunn?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

7

• Babette

5

• mil1365380270

2

• collins

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Tristann
Skrevet

Pepe er kanskje vel og bra, men aller best er tsikouda! :-)

I dag skal jeg ha gjester, så det blir nok et par svingom!

Du skulle gjerne få kommet, men jeg regner med du er opptatt med å synge pepe-godnattsanger til Cato og Torunn?

Hyggelig at du husker navnet på småtrollain!!!

Ja, de skal nok være hjemme som vanlig, vesle Torunn er blitt litt forkjølet etter at jeg la henne ut i snøen i går.

Så jeg kommer vel til å sitte på barnerommet med pepan og vermuthen min.. Pattanes og suttanes og trallanes på en sang..

Men, kanskje en annen gang?

Skrevet

Ja, de skal nok være hjemme som vanlig, vesle Torunn er blitt litt forkjølet etter at jeg la henne ut i snøen i går.

Så jeg kommer vel til å sitte på barnerommet med pepan og vermuthen min.. Pattanes og suttanes og trallanes på en sang..

Huff da, det er ikke bra å bli forkjølet etter alt dette. Hadde hun ikke feber? Det var vel derfor du kastet henne ut i snøen. Bra du husket å hente henne inn igjen :-)

Du får dandere litt ekstra i dag da vet du, så du kan sitte inne hos henne. Askebeger, pepe, noe godt å drikke + godt humør!

Noe spesielt du skal synge for henne i dag?

Gjest liede
Skrevet

jeg har to skorsteiner som jeg deler med resten av oppgangen.

mil1365380270
Skrevet

Stakkars Torunn! Ville sikkert blitt dårlig uansett, hadde jo feber da du la henne ut. Ikke tenk på det, småunger blir så lett syke.

Skål!

Gjest Tristann
Skrevet

Huff da, det er ikke bra å bli forkjølet etter alt dette. Hadde hun ikke feber? Det var vel derfor du kastet henne ut i snøen. Bra du husket å hente henne inn igjen :-)

Du får dandere litt ekstra i dag da vet du, så du kan sitte inne hos henne. Askebeger, pepe, noe godt å drikke + godt humør!

Noe spesielt du skal synge for henne i dag?

Feberen gikk faktisk ned etter at hun hadde avkjølt seg litt ute i brøytekanten.. Så det var jo bra.

Tja.. Hva skal jeg synge i dag da:.??

I pepeland, der øst er vest og fem og to er ni...

Den pleier de å like.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har dessverre også bare antikke peper. Dritt og lort, altså;o)

Gjest Tristann
Skrevet

Stakkars Torunn! Ville sikkert blitt dårlig uansett, hadde jo feber da du la henne ut. Ikke tenk på det, småunger blir så lett syke.

Skål!

Det har du rett..

Både Cato og Torunn har astma, adhd og psoriasis så jeg er vant til sykdom.

Men, har funnet på diverse alternative behandlingsmåter.

F eks dette med å legge de ut i snøen.

Skål tilbake!

Pepehilsen:

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg har dessverre også bare antikke peper. Dritt og lort, altså;o)

Kjøp deg noen nye da vel!!

Så har du noe å patte på du også!

Gjest Tristann
Skrevet

jeg har to skorsteiner som jeg deler med resten av oppgangen.

Mente munnpepar. Ikke peper som er på hus.

Skrevet

Feberen gikk faktisk ned etter at hun hadde avkjølt seg litt ute i brøytekanten.. Så det var jo bra.

Tja.. Hva skal jeg synge i dag da:.??

I pepeland, der øst er vest og fem og to er ni...

Den pleier de å like.

Røyker gubben pepe også? Kysser dere? Blirrenopåræ osv? Tenkte at hvis bare du patta, så var det kanskje ubehagelig for en eventuell mann.

Gjest Tristann
Skrevet

Røyker gubben pepe også? Kysser dere? Blirrenopåræ osv? Tenkte at hvis bare du patta, så var det kanskje ubehagelig for en eventuell mann.

Nei, han røyker ikke pepe..Han er ikke av den typen.

Vi har ikke så ofte sex pga jeg bruker jo alle kveldene til å patte/sutte og drikke diverse.

Han har jo blitt vant til det etterhvert.

Give me pepe!!

Skrevet

Vi har ikke så ofte sex pga jeg bruker jo alle kveldene til å patte/sutte og drikke diverse.

Give me pepe!!

Trenger ikke bare ha sex på kvelden, vel?

Gjest Tristann
Skrevet

Trenger ikke bare ha sex på kvelden, vel?

Han jobber hele dagen.

På Kiwi.

Skrevet

Han jobber hele dagen.

På Kiwi.

Sexy i grønn, eller? Jeg liker spesielt godt de grønne skoene som hører til uniformen!

mil1365380270
Skrevet

Give me pepe!!

Hvis du damper nok merker ikke ungene hva dere driver med. Eller så kan dere jo ta en kvikkis når du er på vei med en av ungene til brøytekanten. Evt. kan dere ta det etter at du og ungene har sovnet. Har lest at man alltid kan finne løsninger :-)

Skrevet

Hvis du ikke stopper snart. Vil du bli PEPE ut herifra!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror du trenger en pikk å sutte på. Det er langt sunnere (og bedre etter mitt syn), med mindre den er syk.

*lol*

Skrevet

Famt en etter oldefar engang. Men vet ikke hvor vi gjorde av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...