Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bli gravid hvis jeg suger gutten min og svelger sæden?

Skrevet

Nei, det kan du overhode ikke bli, så sug og svelg:-)))

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri
Skrevet

Nei, det kan du ikke bli, vær trygg.

Skrevet

Jeg ser folket med Berthold i spissen avviser dette totalt, men jeg har en teori om at hvis man svelger sæden veldig fort og hard så kan den få så stor fart ned i magesekken, gjennom tarmsystemet og komme ut i avføringen eller urinen på en sånn måte at noe kan sprute inn skjedeinngangen og befrukte deg likevel!

Mitt tips er derfor; sug aldri uten gummi i munnen!

Skrevet

Jeg ser folket med Berthold i spissen avviser dette totalt, men jeg har en teori om at hvis man svelger sæden veldig fort og hard så kan den få så stor fart ned i magesekken, gjennom tarmsystemet og komme ut i avføringen eller urinen på en sånn måte at noe kan sprute inn skjedeinngangen og befrukte deg likevel!

Skrevet

Med mindre han heter Boris Becker, skulle dette være helt trygt.

Skrevet

Ifølge en foreleser på UIB var det en kvinne i Afrika som ble gravid etter å ha svelget sæd...Hun ble knivstukket i magen og da ble hun på et mirakuløst vis befruktet! Men du trenger vel ikke bekymre deg så fryktelig for at dette skal skje deg..

Gjest Tessy
Skrevet

Rull inn a! Nei! Har du fulgt med litt i biologi timen? I såfall ville du ha fått med deg at det ikke er noen tilknytning mellom magesekken og livmora. Det er nemlig inn i livmora sæden må for å befrukte en eggcelle. Så slapp av, og svelg av hjertens lyst!

Skrevet

Ja, knudrene ut, så har vi i alle fall ørlite grann glede av det i form av massasje av tannkjøttet *lol* og da har vi enda ikke tatt "vinkelsæden" med i betraktning *lol* - du er nå morsom innimellom da ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...