Gjest ostekake baker`n Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 jeg skal lage ostekake med digistive kjeks i bunnen. ser plutselig at kopien av oppskriften jeg har fått er kuttet litt i ene siden, så noen bokstaver mangler. klarer å gjette hva det skal stå, men ble usikker på smør mengden, er det 30 gr eller 130 gr det står?? noen som vet eller kan tippe mengden? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 130 g Men, bare min personlige mening, så blir ostekaka mye bedre med Bixit-kjeks enn med Digestive :-) 0 Siter
edlih Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 I min oppskrift står det 130 g. Jeg syntes det er litt lite for å få bunnen til å henge sammen, så jeg tar litt mer. 0 Siter
Gjest ostekake baker`n Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 I min oppskrift står det 130 g. Jeg syntes det er litt lite for å få bunnen til å henge sammen, så jeg tar litt mer. Tusen takk. ostekaken står i kjøleskapet nå. gleder oss til å smake på den. 0 Siter
Gjest ostekake baker`n Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 130 g Men, bare min personlige mening, så blir ostekaka mye bedre med Bixit-kjeks enn med Digestive :-) Takk for hjelpen. neste gang skal jeg prøve Bixit kjeks. dere er utrolig kjekke, her på siden kan en vist få svar på alt. 0 Siter
Isle o'view Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det er nok 130 gr. smør det skal være.Men det er greit å prøve seg fram.Det skader ikke å ha i for mye smør heller. Er det for lite, så detter bunnen fra hverandre. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tusen takk. ostekaken står i kjøleskapet nå. gleder oss til å smake på den. Håper du har laget kaken i god tid før den skal spises. Den (min ostekake i alle fall) bør få stå lenge, helst 12-24 timer i forvei. :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Står nok 130 g. Men det holder med 100 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.