Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 KAN VI IKKE SNAKKE LITT OM PEPER DA DERE??????????? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nei. No vert det pepar. http://www.georgetown.edu/faculty/irvinem/visualarts/magritte-pipe-sm.jpg *sikle* 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, jeg tror det er bare et tidsspørsmål før noen ber deg stikke pepa langt opp i ræva! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, jeg tror det er bare et tidsspørsmål før noen ber deg stikke pepa langt opp i ræva! ja, den har jeg hør før.. Men, det kommer aldri til å skje gitt. Pepe pepe I love U so 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 ja, den har jeg hør før.. Men, det kommer aldri til å skje gitt. Pepe pepe I love U so Er Tio Pepe din yndlingsdrikk? ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå er det ikke morsomt lenger. Kunsten er å slutte når man er på topp. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Er Tio Pepe din yndlingsdrikk? ;-) Hm.. Tror ikke jeg har smakt det.. Elsker alt med alkohol, spesielt sprit! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå er det ikke morsomt lenger. Kunsten er å slutte når man er på topp. Du tror fremdeles jeg tuller, jeg gjør ikke det. 0 Siter
morsan Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hm.. Tror ikke jeg har smakt det.. Elsker alt med alkohol, spesielt sprit! Tio Pepe er sherry. http://www.tienda.com/images/largesize/wn-21.jpg 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tio Pepe er sherry. http://www.tienda.com/images/largesize/wn-21.jpg Åhhh!!! Jeg elsker sherry!! Tenk å kunne patte på pepan mens jeg drikker pepe! Dette er nesten for godt til å være sant! Pepehilsen fra: 0 Siter
collins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 ja, den har jeg hør før.. Men, det kommer aldri til å skje gitt. Pepe pepe I love U so Det kunne kanskje vært godt med pepe i ræva? Foreslår at du prøver... 0 Siter
collins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, jeg tror det er bare et tidsspørsmål før noen ber deg stikke pepa langt opp i ræva! Ja, for da han h*n ihvertfall noe annet å gjøre den stunda. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Du tror fremdeles jeg tuller, jeg gjør ikke det. Det har blitt kjedelig enten du tuller eller ikke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg er så fuckings lei av disse innleggene, og hva pokker er en pepe? snakker du om piper? Uansett så finn på noe annet å skrive om, eller enda bedre..gå å sutt på denne "pepe'n" din istedet. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg er så fuckings lei av disse innleggene, og hva pokker er en pepe? snakker du om piper? Uansett så finn på noe annet å skrive om, eller enda bedre..gå å sutt på denne "pepe'n" din istedet. Pepe er det andre kaller pipe. Kommer snart et innlegg om hvordan helgen har vært 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.