Gjest Jihi Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Bush har tatt kvelden, Fremskrittspartiet er oppløst, det er innført 10 ukers lønnet ferie, gratis kino for alle og Joaquin Phoenix har flyttet til Norge.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 *nikker* jeg kjenner jeg blir sint når jeg hører ordet "pepe" i hodet mitt - så jeg må ta meg sammen..... Jeg ler skikkelig av pepesnakket hans jeg, ler høyt for meg sjøl ) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg ler skikkelig av pepesnakket hans jeg, ler høyt for meg sjøl ) Ikke jeg - det er skikkelig vemmelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ikke jeg - det er skikkelig vemmelig. Jeg har ganske stygg humor innimellom, elsker Otto Jespersen også ( 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har ganske stygg humor innimellom, elsker Otto Jespersen også ( Vet - han er VEMMELIG! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Vet - han er VEMMELIG! Hihi, han er bare så morsom da. 0 Siter
lonelyP Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 at vi skal ta kardemommeloven som vår grunnlov? Møtte på en heller sur mann igår som anklaget meg for å være lite hjelpsom før jeg rakk å hjelpe. Lite trivelig etter en heller flott uke. Jeg er en person som nok tar sånt litt for mye innpå meg, gikk en time etterpå og overbeviste meg selv om at det var han som var teit ikke jeg. Derfor bare. Men nå: "Det er slutt på krig og sult og sånt". 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 "Ekstra Ekstra!!! Det er FERD i verden, og alle har mat nok!" Eventuelt: "Største utbetaling noensinne: Kalendria vant 200 millioner i Viking-lotto!" Ørlite forskjellig vinkling, der, men... 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 STORTINGET HAR VEDTATT EN NY LOV SOM FORBYR PARTIER OG REPRESENTANTER Å UTTALE SEG OM ANDRE PARTIERS POLITIKK, REPRESENTANTER ELLER UTTALELSER. Loven kalles "Pass dine egne saker - loven". Representanter henvises til å fremstille klager skriftlig i en protokoll som legges ut for gjennomlesing for de som vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.