Gå til innhold

Nå vil h*n ta huset mitt også....

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Forrige dagen kom det varsel om utleggsforretning - motparten vil at jeg skal dekke kravet ved at de tar beslag i huset og barnehagens bankkonti...

Saken er anket, og pågår dermed fortsatt - så inntil videre tror jeg ikke de får gjennomført det.

Men å åpne postkassen, og finne et brev fra namsmannen hvor det står at de skal ta huset mitt 13. mars om jeg ikke betaler var ikke akkurat en hyggelig overraskelse.

F..n jeg er drittlei av denne saken nå....

Det sies at det er i motbakke det går oppover, men i disse tider er jo bakkene fulle av is, og man sklir to skritt tilbake for hvert skritt man våger seg frem. I hvertfall føles det sånn...

Skal jeg bytte advokat til en jeg har mer tro på? Vil det sette meg i et dårlig lys overfor retten?

Kommer jeg til å få en hel dag uten at denne saken preger store deler av den i nærmeste fremtid?

Er jeg tøff nok til å gjennomgå en rettssak til?

Det er ikke så moro å være voksen egentlig :(

Akkurat nå ville det vært fantastisk å dele verdensoppfatningen til de syv små som graver, aker og leker utenfor vinduet her - det virker så bekymringsløst, trygt og moro.

Og det er godt de ikke selv vet hvor mye deres blide ansikter små ansikter betyr hver eneste dag for tiden - da hadde de fått prestasjonsangst :)

Jeg gleder meg til sommeren, jeg...

Skrevet

Uffameg. Nå er det på tide at lykker vender for deg. Du har min medfølelse.

Gjest Tristann
Skrevet

Prøv å ta deg ei pepe, da ser ting så meget lysere ut!

Lykke til pepejenta mi!

Skrevet

Uff, nå synes jeg du har hatt det stritt nok altfor lenge.

Håper du snart finner en løsning.

Vet ikke hva jeg ville gjort om jeg var i dine sko...

Gjest M.Angelica
Skrevet

:( :(

Jeg vet ikke hva jeg skal si..Denne anken skal du vinne!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Uff, skjønner veldig godt at dette tærer på deg!

Håper det snur seg for deg snart, det fortjener du!!!

Skrevet

Slenger du inn en lottokupong til lørdag, skal jeg forsøke å sende en tanke eller ti til høyere makter om at du skal få toppgevinst.

Forøvrig - masse sympati fra min side.

mil1365380270
Skrevet

Å bytte advokat midt i en prosess er lurere enn å ha en som ikke er like sterk som motpartens. Men det kan jo være din er så dreven at h*n vet det de driver med er svada, vet hva som kan hjelpe deg, og derfor ikke bruker så mye ressurser.

Dog hadde jeg ikke slått meg til ro med en advokat jeg ikke stolte 100% på. Du kan kontakte andre og ofte få gratis time, der du kan legge frem saken, og de kan si hva de kan gøre for deg. Da vil du få et inntrykk av hvor bra jobb din gjør, om du bør bytte.

Jeg har lest en del av det som har skjedd, føler med deg :-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

etter alt dette er du klar for hva som helst. Alt annet kommer til å virke som piece of cake for deg i fremtiden.

Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe. Det er tungt når det nå pågår, men i ettertid vil du se at du har vokst enormt på det.

For å komme med solskinnshistorier: Røkke og Donald Trump var på konkursens rand en periode, med gjeld langt oppover ørene. Se hvordan det går med dem idag:)

Skrevet

Syns du bør oppfordre din motpart også til å bli dol'er, så kan hele rettsaken føres her, med alle dol'ere som jury.;o)

Gjest pekka
Skrevet

Himmelske hav..... Jeg ville fått en annen advokat, prøv!

Har du barn så kan de vel ikke bare ta huset fra deg?

Skrevet

Syns du bør oppfordre din motpart også til å bli dol'er, så kan hele rettsaken føres her, med alle dol'ere som jury.;o)

hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff. Jeg tror kanskje jeg ville gått for en ny advokat.

Jeg skal krysse fingra for deg. Håper virkelig det her ordner seg!

Mary Poppins
Skrevet

Uff stakkars deg Persille.

Jeg har ikke fått følgt helt med på saken din men har fått med meg det viktigste. Men det jeg derimot ikke har fått med meg er om det har kommet noe dom på saken? Husker du var i retten men har ikke sett noe innlegg her om hvordan utfallet ble?

Uansett håper jeg ting snart snur for deg :)

Skrevet

Trenger du en klem nå så skal du få en kjempetrøsteklem fra meg.

Gjest Persille
Skrevet

Uff stakkars deg Persille.

Jeg har ikke fått følgt helt med på saken din men har fått med meg det viktigste. Men det jeg derimot ikke har fått med meg er om det har kommet noe dom på saken? Husker du var i retten men har ikke sett noe innlegg her om hvordan utfallet ble?

Uansett håper jeg ting snart snur for deg :)

Joda, dommen har kommet og vi tapte - skrev et langt innlegg om det for litt siden, rundt 11 februar tror jeg...

Gjest Persille
Skrevet

Himmelske hav..... Jeg ville fått en annen advokat, prøv!

Har du barn så kan de vel ikke bare ta huset fra deg?

Joda, det kan de om man ikke betaler.

Men jeg har jo anket - så det skjer ikke noe foreløpig...

Gjest Persille
Skrevet

etter alt dette er du klar for hva som helst. Alt annet kommer til å virke som piece of cake for deg i fremtiden.

Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe. Det er tungt når det nå pågår, men i ettertid vil du se at du har vokst enormt på det.

For å komme med solskinnshistorier: Røkke og Donald Trump var på konkursens rand en periode, med gjeld langt oppover ørene. Se hvordan det går med dem idag:)

Heh, det er det jeg også tenker :)

Gjest Persille
Skrevet

jeg hadde ikke klart det! GARANTERT

Kan jo ikke legge meg ned og bli liggende heller?

Selv om det frister innimellom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...