Gå til innhold

Jeg har fått influensa...

Anbefalte innlegg

Gjest Influensainfisert...
Skrevet

.. og det samme har begge ungene.

Når man blir syk, heter det seg jo at man skal legge seg under dyna, stelle pent med seg selv osv.

Hva når det bare ikke går?

Jeg er for tiden alene med ungene (gubben er på oppdrag utenlands), og på søndag skal det feires 6-årsdag. Det er fellesbursdag med 2 andre, og jeg har lovt å ta det meste av innkjøp og forberedelser fordi de to andre familiene har a) jobbehelg (den ene) og B) skilsmisse/flytte-fra-hverandre-helg. Kjempetiming!

Har ingen familie i nærheten, og mine venninner enten jobber eller har lagt seg ned med egen influensa.

Ja-ja, det er vel bare å spise paracet og vaske hender hyppig mens man baker og kjøper og ordner. Håper i det minste at ungene blir litt friskere, hvis ikke blir det en ekstremt tung søndag...

Skrevet

"Hva når det bare ikke går?"

Da mumler man sitt mantra: "Om hundre år er allting glemt, om hundre år er..."

Har vært der selv,- men ungene er store nå, og jeg har _nesten_ glemt. Og det er ikke hundre år siden heller ;-)

Lykke til!

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde uten tvil avlyst bursdagen - hvis både du og ungene virkelig har fått influensa! Da er dere jo ikke friske på søndag uansett.

Utsett bursdagen, så får de to andre feire sammen. Ring så fort du kan til de andre, så de får handlet!

Skrevet

"Hva når det bare ikke går?"

Da mumler man sitt mantra: "Om hundre år er allting glemt, om hundre år er..."

Har vært der selv,- men ungene er store nå, og jeg har _nesten_ glemt. Og det er ikke hundre år siden heller ;-)

Lykke til!

Huff, jeg vet virkelig ikke om samvittigheten min er slik at jeg

- kan skuffe mitt eget bursdagsbarn

- kan skuffe de to andre bursdagsbarna

- kan skuffe gjestene (22 stk)

Minstemor er på bedringens vei, og størstejenta (bursdagsbarnet) bruker ikke å bli så voldsomt syk når hun er syk. Men det vet man jo aldri, da...

Skrevet

Jeg hadde uten tvil avlyst bursdagen - hvis både du og ungene virkelig har fått influensa! Da er dere jo ikke friske på søndag uansett.

Utsett bursdagen, så får de to andre feire sammen. Ring så fort du kan til de andre, så de får handlet!

De får ikke handlet, det er problemet... Har sjekket med begge parene, men ingen får det til.

Så avlyser vi, blir det ikke bursdag for noen av dem.

Herregud, kattepine!

Gjest Helledussen
Skrevet

Minstemor er på bedringens vei, og størstejenta (bursdagsbarnet) bruker ikke å bli så voldsomt syk når hun er syk. Men det vet man jo aldri, da...

Går ikke an å tenke på bursdager når man har influensa,stakkars deg.

bedre å skuffe noen,men sikkert lettere sagt enn gjort.

God bedring!

Skrevet

så du mener det er bedre å risikere å smitte X antal ANDRE barn enn å avlyse?

Gjest kavringen
Skrevet

Du må jo avlyse bursdagen! Gjestene setter sikkert pris på å slippe influensa, og bursdagsselskap kan dere ordne senere.

Lykke til med valget!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...