Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gjetter vi, dere!

Hvem blir topp 3 i årets Idol?

Jeg tipper Vivian, Alexander og Ørjan.

Så ser vi etterpå hvem som var nærmest.

:-)

Skrevet

Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur.

Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist.

Skrevet

Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur.

Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist.

Har det noe å si om de er "gladkristne" (teit uttrykk) eller ei? Poenget er vel om de er gode artister, noe jeg synes de tre nevnte er.

Skrevet

De er fire. Vivian, Aleks, Ørjan og Siri Helene.

Gjest girasol
Skrevet

De er fire. Vivian, Aleks, Ørjan og Siri Helene.

Jeg er enig med Babette, men legger også til Jonas!

M.v.h.

Gjest Hanneline
Skrevet

Nei for all del.

Verden går under om noen som var kristne skulle vinne denne konkurransen.

Gjest aldri en tråd uten ;o)
Skrevet

At dere gidder!

Gjest sandex
Skrevet

Av de tre liker jeg Ørjan. De andre to er flinke, selvfølgelig... Men spes. Aleks savner sjarm. Null og niks.. kan heller ikke smile :) Ingen av de glad-kristne har sjarm

Skrevet

Nei for all del.

Verden går under om noen som var kristne skulle vinne denne konkurransen.

Hvem er de glad kristne da? Tipper på Siri Helene, Ørjan og Vivian, og Marita kanskje?

Skrevet

Jeg er enig med Babette, men legger også til Jonas!

M.v.h.

ER Jonas også aktivt kristen?

Gjest nøstebarn
Skrevet

ER Jonas også aktivt kristen?

Snakk om å være fordomsfulle.

Sånne mennesker som deg Collins, synes er triste utgaver av mennesker.

serendipity
Skrevet

Jeg syntes Vivian er for "ferdig" formet. Hun synts alt og "kan alt" , og jeg sytnes heller ikke hun er noe Idol. (det samme gjelder vel Alex) Ørjan har jeg stor sans for, og Siri (ett eller annet også), men hun er heller ikke noe "idol" men har en svært svært særegen og fin stemme. Kanskje litt for særegen til å mestre mange ulike katagorier. (marita er også flink forresten).

Skrevet

Ørjan og hun som kom med blant Wild cards (sang tirna noir da hun ikke gikk videre).

Skrevet

Snakk om å være fordomsfulle.

Sånne mennesker som deg Collins, synes er triste utgaver av mennesker.

At du syns det kan jeg veldig fint leve med, når du til de grader ikke har skjønt at mitt spørsmål til "girasol" hadde sin bakgrunn i at h*n hadde misforstått hva "Babette" skrev.

Gjest girasol
Skrevet

At du syns det kan jeg veldig fint leve med, når du til de grader ikke har skjønt at mitt spørsmål til "girasol" hadde sin bakgrunn i at h*n hadde misforstått hva "Babette" skrev.

Hæ? Misforstod jeg babette? Skrev ikke ho at ho trodde det kom til å stå fire deltakere igjen til slutt... også sa jeg at jeg trodde også de samme kom til å stå igjen - + Jonas...

Du som misforstod litt kanskje? :-)

Anyway, det har egentlig ingen betydning... bare svarer sånn for ordens skyld.

Hilsen

Skrevet

Vinneren blir Marita.

Nr. 2 blir Ørjan.

Nr. 3 blir Vivian.

Skrevet

Hæ? Misforstod jeg babette? Skrev ikke ho at ho trodde det kom til å stå fire deltakere igjen til slutt... også sa jeg at jeg trodde også de samme kom til å stå igjen - + Jonas...

Du som misforstod litt kanskje? :-)

Anyway, det har egentlig ingen betydning... bare svarer sånn for ordens skyld.

Hilsen

Neida, Babette svarte meg for å fortelle at kristengjengen ikke var en trio, men 4 stk, som hun navnga. Hun anga ikke 4 deltakere som hun tippet stod igjen til slutt i finalen.

Når du da sa at du også slengte på Jonas i tillegg til de 4, så ble det jo helt feil når Babette mente antallet aktivt kristne.

Derfor spurte jeg om også Jonas var aktivt kristen.

Ser du det nå at du misforstod, og på den måten forledet meg til å tro at du ville fortelle at Jonas er kristen?;o)

Gjest girasol
Skrevet

Neida, Babette svarte meg for å fortelle at kristengjengen ikke var en trio, men 4 stk, som hun navnga. Hun anga ikke 4 deltakere som hun tippet stod igjen til slutt i finalen.

Når du da sa at du også slengte på Jonas i tillegg til de 4, så ble det jo helt feil når Babette mente antallet aktivt kristne.

Derfor spurte jeg om også Jonas var aktivt kristen.

Ser du det nå at du misforstod, og på den måten forledet meg til å tro at du ville fortelle at Jonas er kristen?;o)

Ja huttetu, gud forby at jeg skulle villede noen til å tro at Jonas er kristen...

Skrevet

Ja huttetu, gud forby at jeg skulle villede noen til å tro at Jonas er kristen...

Litt pussig at du tar DEN vinklingen...nesten litt sår og støtt virker du, og det til og med etter at du først har påstått at det var jeg som misforstod....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...