Patsi Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nå gjetter vi, dere! Hvem blir topp 3 i årets Idol? Jeg tipper Vivian, Alexander og Ørjan. Så ser vi etterpå hvem som var nærmest. :-) 0 Siter
collins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur. Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist. 0 Siter
Patsi Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur. Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist. Har det noe å si om de er "gladkristne" (teit uttrykk) eller ei? Poenget er vel om de er gode artister, noe jeg synes de tre nevnte er. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur. Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist. De er fire. Vivian, Aleks, Ørjan og Siri Helene. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 De er fire. Vivian, Aleks, Ørjan og Siri Helene. Jeg er enig med Babette, men legger også til Jonas! M.v.h. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tror ikke den "gladkristne" KrF-trioen der blir blant de tre beste. Folk liker ikke klissete kjærestemas, og bibelstripp-kultur. Tror Jonas er med når det er to igjen, hvis han viser de takter han hittil har vist. Nei for all del. Verden går under om noen som var kristne skulle vinne denne konkurransen. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Av de tre liker jeg Ørjan. De andre to er flinke, selvfølgelig... Men spes. Aleks savner sjarm. Null og niks.. kan heller ikke smile Ingen av de glad-kristne har sjarm 0 Siter
Mathildaa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Nei for all del. Verden går under om noen som var kristne skulle vinne denne konkurransen. Hvem er de glad kristne da? Tipper på Siri Helene, Ørjan og Vivian, og Marita kanskje? 0 Siter
collins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg er enig med Babette, men legger også til Jonas! M.v.h. ER Jonas også aktivt kristen? 0 Siter
Gjest nøstebarn Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 ER Jonas også aktivt kristen? Snakk om å være fordomsfulle. Sånne mennesker som deg Collins, synes er triste utgaver av mennesker. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg syntes Vivian er for "ferdig" formet. Hun synts alt og "kan alt" , og jeg sytnes heller ikke hun er noe Idol. (det samme gjelder vel Alex) Ørjan har jeg stor sans for, og Siri (ett eller annet også), men hun er heller ikke noe "idol" men har en svært svært særegen og fin stemme. Kanskje litt for særegen til å mestre mange ulike katagorier. (marita er også flink forresten). 0 Siter
fresja Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ørjan og hun som kom med blant Wild cards (sang tirna noir da hun ikke gikk videre). 0 Siter
collins Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Snakk om å være fordomsfulle. Sånne mennesker som deg Collins, synes er triste utgaver av mennesker. At du syns det kan jeg veldig fint leve med, når du til de grader ikke har skjønt at mitt spørsmål til "girasol" hadde sin bakgrunn i at h*n hadde misforstått hva "Babette" skrev. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 At du syns det kan jeg veldig fint leve med, når du til de grader ikke har skjønt at mitt spørsmål til "girasol" hadde sin bakgrunn i at h*n hadde misforstått hva "Babette" skrev. Hæ? Misforstod jeg babette? Skrev ikke ho at ho trodde det kom til å stå fire deltakere igjen til slutt... også sa jeg at jeg trodde også de samme kom til å stå igjen - + Jonas... Du som misforstod litt kanskje? :-) Anyway, det har egentlig ingen betydning... bare svarer sånn for ordens skyld. Hilsen 0 Siter
fyrlykt Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Vinneren blir Marita. Nr. 2 blir Ørjan. Nr. 3 blir Vivian. 0 Siter
collins Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hæ? Misforstod jeg babette? Skrev ikke ho at ho trodde det kom til å stå fire deltakere igjen til slutt... også sa jeg at jeg trodde også de samme kom til å stå igjen - + Jonas... Du som misforstod litt kanskje? :-) Anyway, det har egentlig ingen betydning... bare svarer sånn for ordens skyld. Hilsen Neida, Babette svarte meg for å fortelle at kristengjengen ikke var en trio, men 4 stk, som hun navnga. Hun anga ikke 4 deltakere som hun tippet stod igjen til slutt i finalen. Når du da sa at du også slengte på Jonas i tillegg til de 4, så ble det jo helt feil når Babette mente antallet aktivt kristne. Derfor spurte jeg om også Jonas var aktivt kristen. Ser du det nå at du misforstod, og på den måten forledet meg til å tro at du ville fortelle at Jonas er kristen?;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Neida, Babette svarte meg for å fortelle at kristengjengen ikke var en trio, men 4 stk, som hun navnga. Hun anga ikke 4 deltakere som hun tippet stod igjen til slutt i finalen. Når du da sa at du også slengte på Jonas i tillegg til de 4, så ble det jo helt feil når Babette mente antallet aktivt kristne. Derfor spurte jeg om også Jonas var aktivt kristen. Ser du det nå at du misforstod, og på den måten forledet meg til å tro at du ville fortelle at Jonas er kristen?;o) Ja huttetu, gud forby at jeg skulle villede noen til å tro at Jonas er kristen... 0 Siter
collins Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ja huttetu, gud forby at jeg skulle villede noen til å tro at Jonas er kristen... Litt pussig at du tar DEN vinklingen...nesten litt sår og støtt virker du, og det til og med etter at du først har påstått at det var jeg som misforstod....? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.