Gjest (¯`'·.¸ ~`'·.¸* Flisa *¸.·'´~ ¸.·'´¯) Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 http://www.angelfire.com/cantina/galaga5/ :-) ..........mye rart jeg kommer over......... og nå er det snart helg! 0 Siter
Moraki Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Du svetter jammen lite til å være så feit! Hvordan går det med barnebarnet ditt, flisa? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Du svetter jammen lite til å være så feit! Hvordan går det med barnebarnet ditt, flisa? Hihi -i går var ho hjemme hos oss da jeg kom fra jobb -og jeg spurte ho: -Hvor gammel er du nå da vennen! -Mormor, jeg er FIRE ÅR!!!! Jeg hadde bursdag i går, så nå er jeg ikke 3 år mer - DET HAR GÅTT OVER!!! sa ho - tøtta og jeg holdt på å daue av latter. 0 Siter
Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*carma*¸.·`´~¸.·'´¯) Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 heheh... (måtte egentlig bare svare for å prøve å herme etter deg...) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 heheh... (måtte egentlig bare svare for å prøve å herme etter deg...) LÆKKERT 0 Siter
Moraki Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hihi -i går var ho hjemme hos oss da jeg kom fra jobb -og jeg spurte ho: -Hvor gammel er du nå da vennen! -Mormor, jeg er FIRE ÅR!!!! Jeg hadde bursdag i går, så nå er jeg ikke 3 år mer - DET HAR GÅTT OVER!!! sa ho - tøtta og jeg holdt på å daue av latter. Bra det gikk over, da! :-) 0 Siter
Soria Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 heheh... (måtte egentlig bare svare for å prøve å herme etter deg...) Du ser ut som en diger edderkopp 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 eh...hvor var hun pen da? jaja, STYGG var ho jo ikke -det var nå navnet som var morsomt da -noe måtte jeg jo skrive...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.