Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Bra at du ikke fryser ) Jeg fryser heldigvis ikke, men hangler litt da, er ikke helt i form. Hadde omgangssyke tidligere i uka, og har etter hvert blitt forkjøla, og på toppen av det hele har jeg mensen. Jadda, fealing great! ;-) 0 Siter
Moraki Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jeg fryser heldigvis ikke, men hangler litt da, er ikke helt i form. Hadde omgangssyke tidligere i uka, og har etter hvert blitt forkjøla, og på toppen av det hele har jeg mensen. Jadda, fealing great! ;-) Hvorfor er du ikke på ranglere? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Eimai poly kourasmeni kai ego, alla pino ligo vodka kai vlepo to tv.. Yamas! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvorfor er du ikke på ranglere? Har ikke vært der på evigheter. Men hva gjør jeg vel ikke for deg... *LOL* 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg fryser heldigvis ikke, men hangler litt da, er ikke helt i form. Hadde omgangssyke tidligere i uka, og har etter hvert blitt forkjøla, og på toppen av det hele har jeg mensen. Jadda, fealing great! ;-) Her har minstemann hatt omgangssyke og jeg har hatt innmari vondt i hue i det siste. Og frosset jeg også. Sikkert noe virusgreier som går, kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.