Gjest sliten40åring Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Leste et par innlegg om influensalignende symptomer. Er også plaget med det,"frysetokter" og begynnende forkjølelse nesten hele tiden. Noen som har det slik og har fått en diagnose? Takknemlig for svar! 0 Siter
glooge Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 "Diagnose"? Man reiser vel ikke til legen og får stilt diagnose om man bare har "vanlig" influensa? 0 Siter
Gjest sliten 40åring Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 "Diagnose"? Man reiser vel ikke til legen og får stilt diagnose om man bare har "vanlig" influensa? Helt enig!!!!!!!!!!!!!! Går aldri til lege for sånt.Skreiv visst litt dumt. Men dette er noe jeg har HELE TIDEN! Fem -seks år,og jeg er egentlig helt frisk.Alle prøver hittil fine. 0 Siter
Gjest Kvirrevitt Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Helt enig!!!!!!!!!!!!!! Går aldri til lege for sånt.Skreiv visst litt dumt. Men dette er noe jeg har HELE TIDEN! Fem -seks år,og jeg er egentlig helt frisk.Alle prøver hittil fine. Kansje det er fugleinfluensa? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det kan jo være dårlig blodomløp eller lav blodprosent. Jeg fryser i hvert fall pga av det første og venninna mi av det andre. 0 Siter
Gjest sliten40åring Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Kansje det er fugleinfluensa? Kankje det,greitt å få et godt tips,ha ha 0 Siter
Gjest sliten40åring Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Det kan jo være dårlig blodomløp eller lav blodprosent. Jeg fryser i hvert fall pga av det første og venninna mi av det andre. Tusen takk! Skal finne ut av begge deler. Satser på og få varmen tilbake snart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.