Gå til innhold

Tørt hår

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen en mamma
Skrevet

Datteren min på 12 år har EKSTREMT tørt hår,nesten som høy.

Hun trener gode råd(viss noen har)!

Skrevet

Jeg gikk til en frisør og spørte en gang. Da fikk jeg en god shampoo som hjalp veldig. Det har nok mye med årstiden å gjøre, kaldt og tørr luft. Ellers var det en annen frisør som anbefalte en god hårpakning en gang i halvåret.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Kjøp shampo hos frisøren. Som er for tørt hår. De er mye bedre enn shampoene i butikken.

Skrevet

Kjøp en god hårkur som er beregnet på svært skadet og tørt hår. La kuren sitte i hele natten, og skyll ut om morgenen. Gjør dette mange ganger pr uke, for så å trappe ned når håret er mindre preget av tørrhet.

Skrevet

Kjøp en god hårkur som er beregnet på svært skadet og tørt hår. La kuren sitte i hele natten, og skyll ut om morgenen. Gjør dette mange ganger pr uke, for så å trappe ned når håret er mindre preget av tørrhet.

Denne kan jeg anbefale:

REDKEN 5th avenue NYC Smooth Down Butter Treat

Den koster litt, ca. 600, men er verd hver krone. Dessuten er det ganske mye i en krukke, 250 ml.

Skrevet

Denne kan jeg anbefale:

REDKEN 5th avenue NYC Smooth Down Butter Treat

Den koster litt, ca. 600, men er verd hver krone. Dessuten er det ganske mye i en krukke, 250 ml.

Hvis du lurer på hvor mye man skal ha i håret av gangen, så varierer det. Når håret er på det tørreste, tar man gjerne et par spiseskjeer hårkur som man fordeler slik at hele håret dekkes. Du burde også gre gjennom håret med hendene eller en børste etter at hårkuren er satt i håret, for å fordele mest mulig. Ta litt ekstra hårkur i de tørreste tuppene. Du kan bruke mindre, når håret har kommet mer i lage.

Man sover med dette hele natten, sett håret i en hårstrikk på toppen av hodet, da er det lett å sove med kuren i og man blir ikke irritert av hårstrikken.

Ha et slags tørkle rundt så det ikke blir kliss på puta, eller eventuelt håndkle under.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...