Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Den senere tid har jeg følt en viss seksuell spenning ved steking av champignoner. Tidligere syntes jeg bare ordet var utrolig kult, men jeg merker nå at det begynner å dra seg til også på andre og mer intime områder.

Jeg var og handlet i går og fikk faktisk ereksjon da jeg gikk forbi sopphylla. Det var nesten pinlig. Min ereksjon lar seg ikke enkelt skjule.

Gjest Lurerinne

Den senere tid har jeg følt en viss seksuell spenning ved steking av champignoner. Tidligere syntes jeg bare ordet var utrolig kult, men jeg merker nå at det begynner å dra seg til også på andre og mer intime områder.

Jeg var og handlet i går og fikk faktisk ereksjon da jeg gikk forbi sopphylla. Det var nesten pinlig. Min ereksjon lar seg ikke enkelt skjule.

Den var jo litt spesiell,hehe

Hjernen først og fremst. Ytre innpakning er ingenting uten en sexy hjerne.

Det er bortimot tabu å si det, men jeg våger likevel: Høyde er også veldig sexy.

Med disse to tingene på plass, må han være en særdeles stygging dersom jeg ikke finner ham attraktiv.

PS: Jeg liker også rumpe, nakke, rygg, brystkasse, biceps, kjeve, tredagersstubb, øyne, smil, tenner, kort hår, hender, lår, legger, mage med stripe samt det unevnelige.

Annonse

Jeg tenner nok på det samme som deg, glimt i øyet.

Jeg vet ikke hva det er, men det er noe udefinerbart, kjemien må liksom stemme. Noen ganger opplever man en slags "gnist" når man er sammen med noen, og det er uavhengig av utseendet. Jeg kan godt tenne på noen som ikke ser ut som noe fruktfat.

Og så må han lukte godt, det er viktig.

En spretten rumpe og litt hår på kroppen er heller ikke å forakte.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...