Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes han er skikkelig dust. Går vel an å pakke det littegranne inn i sølvpapir det han mener da. Tru'kke det har blitt no på'n i det siste gitt, så grinete som han er. He he..skal du ikke se vekk i fra. Hva er det med trynet til Aleksander når han synger?? Klarer ikke helt å se på han jeg.. Men han sang utrolig bra 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 OK da ;-) Sang Oda og Stine bra? Ja, de var flinke =) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ja, de var flinke =) Takk for svar :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 He he..skal du ikke se vekk i fra. Hva er det med trynet til Aleksander når han synger?? Klarer ikke helt å se på han jeg.. Men han sang utrolig bra Det ser hvertfall ut som han har en potet i munn. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, se, nå har dem prøvd å få Aleksander til å se tøff ut.. *lol* He he.. jeg skrev akkurat noe om han i et svar til deg litt lenger nede her 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg liker han faktisk. Er enig i det han sier.. Selv om han er litt slem ;o) Nei nå er Tor sur gitt :-) Blir det mere Coldplay nå, så tror jeg han blir sutrepave sjøl ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hehe, se, nå har dem prøvd å få Aleksander til å se tøff ut.. *lol* Gleder meg til å høre Jonas, jeg nå =) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Gleder meg til å høre Jonas, jeg nå =) Jeg liker Marita altså! Ja, gleder meg til Jonas jeg og. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg liker Marita altså! Ja, gleder meg til Jonas jeg og. Marita er bra! Men jeg glemmer alltid henne :/ 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Marita er bra! Men jeg glemmer alltid henne :/ Hun har litt tam personlighet, så personlighetsmessig så ser man jo rett forbi henne. Men hun synger fantastisk synes jeg. Forrige gang også, da hun sang på norsk! Å, Jonas nå 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun har litt tam personlighet, så personlighetsmessig så ser man jo rett forbi henne. Men hun synger fantastisk synes jeg. Forrige gang også, da hun sang på norsk! Å, Jonas nå HEIA JONAS! Han er min favoritt!! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 HEIA JONAS! Han er min favoritt!! Ble bittelitt skuffa, og det er noe med engelskuttalen hans altså. Men han er bra! Han er nok en blandt topp 5 hvertfall. Men hvem tror vi ryker ut?? Audun eller Anders. Får håpe Iselin får bli sånn at hun får en ny sjamse til å vise hva hun duger til. Hun har en kul stemme. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ble bittelitt skuffa, og det er noe med engelskuttalen hans altså. Men han er bra! Han er nok en blandt topp 5 hvertfall. Men hvem tror vi ryker ut?? Audun eller Anders. Får håpe Iselin får bli sånn at hun får en ny sjamse til å vise hva hun duger til. Hun har en kul stemme. Jeg tror Audun ryker.. Han var dårligst. Iselin burde satse på noe contry-prega. Noe ala Ane Brun kanskje.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg tror Audun ryker.. Han var dårligst. Iselin burde satse på noe contry-prega. Noe ala Ane Brun kanskje.. Ja, det vil nok funke på henne. Ja, enig, Audun var dårligst etter å ha sett anders på resymeet nå. Ut med Audun! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ja, det vil nok funke på henne. Ja, enig, Audun var dårligst etter å ha sett anders på resymeet nå. Ut med Audun! Synd man ikke kan stemme ut folk.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Audun er kjempedårlig i dag. *grøss* Har ikke hatt sansen for hans opptreden før heller. Samme her! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Oda, Ørjan, Jonas og Wisnu var veldig bra i dag. Eh.. Ørjan er med mye pga sjarme ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Oda, Ørjan, Jonas og Wisnu var veldig bra i dag. Eh.. Ørjan er med mye pga sjarme ) He he..Ørjan var ikke spes bra idag.. Ikke Vivian heller. Men de kommer garantert videre for det =) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 He he..Ørjan var ikke spes bra idag.. Ikke Vivian heller. Men de kommer garantert videre for det =) Tror Ørjan kan synge ganske dårlig og likevel gå videre :-) Når han synger er jeg kanskje ikke helt i stand til å vurdere sangprestasjonen, i og med at han klarer å bedåre meg slik.. vivian var vel helt ordinær i dag. Aleksander sang nå vel så bra som henne. 0 Siter
tonie Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 HEIA JONAS! Han er min favoritt!! Min også:-) Han kan synge bedre enn han gjorde i dag, men jeg har veldig sans for ham åkkesom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.