Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Tror Ørjan kan synge ganske dårlig og likevel gå videre :-) Når han synger er jeg kanskje ikke helt i stand til å vurdere sangprestasjonen, i og med at han klarer å bedåre meg slik.. vivian var vel helt ordinær i dag. Aleksander sang nå vel så bra som henne. Jeg synes faktisk Aleksander var bedre idag. Ørjan har nok sjarmert mange.. Jeg er nok en av få som ikke er =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Min også:-) Han kan synge bedre enn han gjorde i dag, men jeg har veldig sans for ham åkkesom. Ja, jeg er helt enig! =D 0 Siter
Gjest Hippotalamus Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Audun eller Iselin. Håper og tror Audun. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Audun må da ryke ut i dag, det var jo så dårlig og surt. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes han er skikkelig dust. Går vel an å pakke det littegranne inn i sølvpapir det han mener da. Tru'kke det har blitt no på'n i det siste gitt, så grinete som han er. Jeg syns det blir kvalmt å høre på de tre andre dommerene, som skryter omtrent alled uten unntak opp i skyene.. Det blir veldig påfallende hvor unisone de tre er mot Tor. Nesten som de tar ekstra hardt i for å være en motpol mot det Tor eventuelt kommer til å si.. 0 Siter
nilia Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun har litt tam personlighet, så personlighetsmessig så ser man jo rett forbi henne. Men hun synger fantastisk synes jeg. Forrige gang også, da hun sang på norsk! Å, Jonas nå Forrige gang sang hun "desperado" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Audun eller Iselin. Håper og tror Audun. Jeg tror og det blir Audun =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Audun må da ryke ut i dag, det var jo så dårlig og surt. Jeg tror og det blir Audun =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg syns det blir kvalmt å høre på de tre andre dommerene, som skryter omtrent alled uten unntak opp i skyene.. Det blir veldig påfallende hvor unisone de tre er mot Tor. Nesten som de tar ekstra hardt i for å være en motpol mot det Tor eventuelt kommer til å si.. Jeg er enig med deg! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Desverre sang favoritten min Iselin grusomt i dag. Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Desverre sang favoritten min Iselin grusomt i dag. Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag. Hun sang forferdelig ja, men jeg håper ikke hun ryker ut (selv om sjansen nå er stor). Jeg tror hun har stort potensiale om hun synger "riktige" låter. Hun har en kul stemme. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Desverre sang favoritten min Iselin grusomt i dag. Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag. Ja. Men jeg tror ikke hun ryker ut med det første! Håper hun snart velger sanger som virkelig passer til stemmen hennes! =) 0 Siter
Gjest Villis Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Desverre sang favoritten min Iselin grusomt i dag. Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag. Hun har sunget grusomt hele tiden. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun sang forferdelig ja, men jeg håper ikke hun ryker ut (selv om sjansen nå er stor). Jeg tror hun har stort potensiale om hun synger "riktige" låter. Hun har en kul stemme. Det er det jeg tror også, når hun får synge egne sanger med gitarspilling til. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hun har sunget grusomt hele tiden. Da er vi uenig ganske enkelt:) Hun er ganske spesiell, men har ikke en stemme som kan synge hva som helst:) Det er ikke så viktig heller. Skal man ha et idol som holder også etter idol, må man ha noen med særpreg og det synes jeg hun har da. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg syns det blir kvalmt å høre på de tre andre dommerene, som skryter omtrent alled uten unntak opp i skyene.. Det blir veldig påfallende hvor unisone de tre er mot Tor. Nesten som de tar ekstra hardt i for å være en motpol mot det Tor eventuelt kommer til å si.. Eller omvendt tenker jeg da:) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Da er vi uenig ganske enkelt:) Hun er ganske spesiell, men har ikke en stemme som kan synge hva som helst:) Det er ikke så viktig heller. Skal man ha et idol som holder også etter idol, må man ha noen med særpreg og det synes jeg hun har da. Enig, hun har en veldig spesiell og fin stemme. Og hun ser jo så artig ut også. Søt jente. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Hvis ikke Audun ryker ut idag, så tror jeg deler av det norske folk bør gå engelsk kurs for makan til elendig engelsk. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Thats pokker meg it! Audun går videre og jeg tror resten av Norge eier ikke smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.