Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror Ørjan kan synge ganske dårlig og likevel gå videre :-) Når han synger er jeg kanskje ikke helt i stand til å vurdere sangprestasjonen, i og med at han klarer å bedåre meg slik..

vivian var vel helt ordinær i dag. Aleksander sang nå vel så bra som henne.

Jeg synes faktisk Aleksander var bedre idag.

Ørjan har nok sjarmert mange.. Jeg er nok en av få som ikke er =)

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

3

• tonie

3

• Åsemor

1

• nilia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min også:-) Han kan synge bedre enn han gjorde i dag, men jeg har veldig sans for ham åkkesom.

Ja, jeg er helt enig! =D

Gjest Hippotalamus
Skrevet

Audun eller Iselin. Håper og tror Audun.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Audun må da ryke ut i dag, det var jo så dårlig og surt.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg synes han er skikkelig dust. Går vel an å pakke det littegranne inn i sølvpapir det han mener da.

Tru'kke det har blitt no på'n i det siste gitt, så grinete som han er.

Jeg syns det blir kvalmt å høre på de tre andre dommerene, som skryter omtrent alled uten unntak opp i skyene.. Det blir veldig påfallende hvor unisone de tre er mot Tor. Nesten som de tar ekstra hardt i for å være en motpol mot det Tor eventuelt kommer til å si..

Skrevet

Hun har litt tam personlighet, så personlighetsmessig så ser man jo rett forbi henne. Men hun synger fantastisk synes jeg. Forrige gang også, da hun sang på norsk!

Å, Jonas nå

Forrige gang sang hun "desperado" ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Audun eller Iselin. Håper og tror Audun.

Jeg tror og det blir Audun =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Audun må da ryke ut i dag, det var jo så dårlig og surt.

Jeg tror og det blir Audun =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns det blir kvalmt å høre på de tre andre dommerene, som skryter omtrent alled uten unntak opp i skyene.. Det blir veldig påfallende hvor unisone de tre er mot Tor. Nesten som de tar ekstra hardt i for å være en motpol mot det Tor eventuelt kommer til å si..

Jeg er enig med deg!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Desverre sang favoritten min Iselin grusomt i dag.

Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Audun sang også forferdelig.

Gjest trultemor25
Skrevet

Tror det var helt feil sang for henne og er stygt redd for at hun ryker ut i dag.

Hun sang forferdelig ja, men jeg håper ikke hun ryker ut (selv om sjansen nå er stor). Jeg tror hun har stort potensiale om hun synger "riktige" låter. Hun har en kul stemme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja. Men jeg tror ikke hun ryker ut med det første! Håper hun snart velger sanger som virkelig passer til stemmen hennes! =)

Gjest Villis
Skrevet

Hun har sunget grusomt hele tiden.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun sang forferdelig ja, men jeg håper ikke hun ryker ut (selv om sjansen nå er stor). Jeg tror hun har stort potensiale om hun synger "riktige" låter. Hun har en kul stemme.

Det er det jeg tror også, når hun får synge egne sanger med gitarspilling til.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun har sunget grusomt hele tiden.

Da er vi uenig ganske enkelt:)

Hun er ganske spesiell, men har ikke en stemme som kan synge hva som helst:)

Det er ikke så viktig heller.

Skal man ha et idol som holder også etter idol, må man ha noen med særpreg og det synes jeg hun har da.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Eller omvendt tenker jeg da:)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Da er vi uenig ganske enkelt:)

Hun er ganske spesiell, men har ikke en stemme som kan synge hva som helst:)

Det er ikke så viktig heller.

Skal man ha et idol som holder også etter idol, må man ha noen med særpreg og det synes jeg hun har da.

Enig, hun har en veldig spesiell og fin stemme. Og hun ser jo så artig ut også. Søt jente.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hvis ikke Audun ryker ut idag, så tror jeg deler av det norske folk bør gå engelsk kurs for makan til elendig engelsk.

Gjest Hanneline
Skrevet

Thats pokker meg it!

Audun går videre og jeg tror resten av Norge eier ikke smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...