Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig, hun har en veldig spesiell og fin stemme. Og hun ser jo så artig ut også. Søt jente.

Enig:)

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

3

• tonie

3

• Åsemor

1

• nilia

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror Iselin blir med lenge - ikke pga at hun synger så bra, men hun er en fresk ung dame :)

Enig:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det som var mest overraskende var at Oda havnet i stolen. Hun er ikke min favoritt, men synge kan hun!

Ja! Da ble jeg overrasket også. Trodde det var mange som stemte på henne..

Gjest girasol
Skrevet

Ja, helt utrolig hvordan slikt engasjerer.

Jeg og datteren min på 15 blei skikkelig uenig her i stad. Hun sa hun hadde begynt å grine om Audun gikk ut. Herregud, fjortiss-jenter!!!!

Men hun var jo enig i at han ikke sang bra i dag da! Men det spilte tydeligvis ikke så stor rolle. Skikkelig hissige var vi her. *lol*

*LOL* :-)

Skrevet

Jeg og datteren min på 15 blei skikkelig uenig her i stad. Hun sa hun hadde begynt å grine om Audun gikk ut. Herregud, fjortiss-jenter!!!!

Men hun var jo enig i at han ikke sang bra i dag da! Men det spilte tydeligvis ikke så stor rolle. Skikkelig hissige var vi her. *lol*

He he.. Som jeg og Ørjan. Fjortisfakter på meg når det gjelder han.

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Hadde jeg hatt ei datter, så hadde jeg diskutert jeg og! He he.

Skrevet

Det tror jeg også. Sjarmerende jente, og så synes folk litt synd på henne pga av den søplehuekommentaren.

Mannen min kaller henne bare spølehue, han husker aldri navnet. Men vi er begge enige om at hun er sjarmerende. Det blir litt kjedelig om alle synger helt likt og har et klassisk pent utseende. Sjarme og utstråling er bra å ha :)

Gjest girasol
Skrevet

Mannen min kaller henne bare spølehue, han husker aldri navnet. Men vi er begge enige om at hun er sjarmerende. Det blir litt kjedelig om alle synger helt likt og har et klassisk pent utseende. Sjarme og utstråling er bra å ha :)

Spølehuet...? Eller søplehuet?...

Skrevet

Spølehuet...? Eller søplehuet?...

*oj* Søplehue... :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Thats pokker meg it!

Audun går videre og jeg tror resten av Norge eier ikke smak.

Joda, det er mange av oss som eier smak - vi gidder bare ikke bruke penger og energi på Idol-kjøret.

Gjest ikke-fjortis
Skrevet

Thats pokker meg it!

Audun kan vel takke alle disse fjortisene for det :(, og stylistene som hadde skjært øyebryna hans kanskje ....

Han sang helt forferdelig ikveld, og burde absolutt ikke gått videre :(((.

Gjest ·.·´¯`·.·M.Angelica·.·´¯`·.·
Skrevet

Audun kan vel takke alle disse fjortisene for det :(, og stylistene som hadde skjært øyebryna hans kanskje ....

Skjært øyenbryna! *LOL*

Skrevet

Jeg la ikke merke til at sizen på øyenbryna var redusert ;)

Skrevet

Synes Audun og Iselin var de to verste i går jeg da, og så ryker Siri Helene?? Oh my God!

Audun synger jo både falskt, pluss at han har helt gruuusom engelskuttale. Iselin sang bare grøssefælt i går hun og...

Mary Poppins
Skrevet

Thats pokker meg it!

Det overrasket meg ikke at hun gikk ut, hun sang pent men hun ga meg ingen verdens ting, veldig anonym.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes Audun og Iselin var de to verste i går jeg da, og så ryker Siri Helene?? Oh my God!

Audun synger jo både falskt, pluss at han har helt gruuusom engelskuttale. Iselin sang bare grøssefælt i går hun og...

Ja..Man skulle absolutt fått stemt på de man ville ha ut.. Da hadde det blitt mer rettferdig

Gjest mofif
Skrevet

Jeg stemte på henne... men den stemmen er jo ikke nok til å få henne videre når hundre andre som er sjarmert av Audun stemmer på ham isteden...

Synd!...

Jeg pleier aldri å stemme på idol....Men henne stemte jeg på. Hun har et særpreg i stemmen. Synd alle andre ikke hører det.

Hun både ser og hører ut som Ane Brun synes jeg...

Skrevet

Det overrasket meg ikke at hun gikk ut, hun sang pent men hun ga meg ingen verdens ting, veldig anonym.

Jeg ver bare sååååå enig!

Jeg hadde håpet at Audun skulle ryke, men jeg er absolutt ikke lei meg eller overrasket over at det ble Siri Helene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...