Gå til innhold

Nei nei nei nei!

Anbefalte innlegg

Gjest liede
Skrevet

Ved et ENORMT feilgrep klarte jeg å bruke den gamle tannbørsten jeg bruker til å vaske med i munnen!

*spy*

Nesten for flaut til å bruke nick til og med. Æsj!!! Hvordan klarte jeg det?!

Gjest LucySky
Skrevet

Har du dem i samme glass, da?

Å, var det deg som hadde fått så stygge fuger på badet?

*LOL*

Gjest sofie-tannfe
Skrevet

Fy.... jeg bruker ikke andres tannbørster engang... noe andre reagerer på, jeg synes det er helt naturlig å ikke ville ha andres bassilusker i kjeften min.

amerikafareren
Skrevet

Hvis du har vasket doen med den så ville jeg spydd;) Ellers så pusser du tennnene dine med den vanlige tannbørsten og skyller godt etterpå.

Gjest liede
Skrevet

Hvis du har vasket doen med den så ville jeg spydd;) Ellers så pusser du tennnene dine med den vanlige tannbørsten og skyller godt etterpå.

Ikke do, nei. Heldigvis! Mellom fliser og sånn ja. Den har jo ligget i bøtten med vaskevann/klor etterpå.

Kastet alt som lå i bøtten på badegulvet da jeg skulle bruke den. Da jeg støvsuget badegulvet la jeg tannbørsten på hyllen ved siden av vasken. Og så... det enorme feilgrepet. Min normale tannbørste har omvendte farger av vasketannbørsten. (som er kastet nå)

Traumatisk!

Gjest liede
Skrevet

Fy.... jeg bruker ikke andres tannbørster engang... noe andre reagerer på, jeg synes det er helt naturlig å ikke ville ha andres bassilusker i kjeften min.

jeg bruker heller ikke andres tannbørster!

Skrevet

jeg bruker heller ikke andres tannbørster!

Surr en tape rundt tannkosten som ikke brukes til det den skal :)

Gjest Moliza
Skrevet

Hei, ville bare høre hvordan det gikk, lever du ennå?

Hehe... jeg har også en gammel tannbørste til steder man ikke kommer til ellers. Men jeg vet forskejll.

Men: en trøtt morgen kom jeg til å ta podens tube med fot-deo istedenfor tannpasta..... Oppdaget det i siste liten :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Huff!

Jeg smurte meg under armene med en myggstift i sommer jeg.

amerikafareren
Skrevet

Huff!

Da slapp du å bli stukket av mygg;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da slapp du å bli stukket av mygg;)

Ja det gjorde jeg.

Jeg brukte den et par - tre dager, før jeg skjønte at det var noe som ikke stemte. Luktet ikke spesielt godt.

Det var da jeg fant ut at jeg skulle lese på stiften, og fant ut at "rolloen" var en myggstift.

amerikafareren
Skrevet

Ja det gjorde jeg.

Jeg brukte den et par - tre dager, før jeg skjønte at det var noe som ikke stemte. Luktet ikke spesielt godt.

Det var da jeg fant ut at jeg skulle lese på stiften, og fant ut at "rolloen" var en myggstift.

Den var vel til å smøres på hud, så det var ikke noe farlig;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Den var vel til å smøres på hud, så det var ikke noe farlig;)

Nei, jeg daua ikke av det:)

Gjest liede
Skrevet

Hei, ville bare høre hvordan det gikk, lever du ennå?

Hehe... jeg har også en gammel tannbørste til steder man ikke kommer til ellers. Men jeg vet forskejll.

Men: en trøtt morgen kom jeg til å ta podens tube med fot-deo istedenfor tannpasta..... Oppdaget det i siste liten :)

Takk for omtanken!

Det gikk fint. Har ikke merket noen forskjell. Heldigvis!

Tenk så flaut å bli alvorlig syk og havne på sykehus for noe sånt!

:)

Skrevet

Familien til en venninne av meg hadde gjestetannbørste på badet da vi var små. :-)

Gjest midia
Skrevet

Huff!

Guttungen tok feil av mentol dråper og øyedråper midt på natten han.

svei som f....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...