Gjest liede Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvor fant du den tannbørsten da? I vasken. Jeg slang først alt i bøtten på gulvet da jeg skulle fylle den med vaskevann. Så slang jeg alt som lå på gulvet på vasken da jeg vasket gulvet. 5 timer senere pusset jeg tennene. Tannbørsten min ligger av og til ved vasken, så jeg tenkte ikke over det. Da jeg skulle sminke meg fant jeg min nye, nesten like tannbørste i skapet... Angst! Har selvsagt kastet den skyldige tannbørsten nå. Og snart kommet over det... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Guttungen tok feil av mentol dråper og øyedråper midt på natten han. svei som f.... He he, mye rart man kan finne på. Jeg har også forsøkt å pusse tenner med zinksalve. Det var ikke godt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 I vasken. Jeg slang først alt i bøtten på gulvet da jeg skulle fylle den med vaskevann. Så slang jeg alt som lå på gulvet på vasken da jeg vasket gulvet. 5 timer senere pusset jeg tennene. Tannbørsten min ligger av og til ved vasken, så jeg tenkte ikke over det. Da jeg skulle sminke meg fant jeg min nye, nesten like tannbørste i skapet... Angst! Har selvsagt kastet den skyldige tannbørsten nå. Og snart kommet over det... uff uff uff. Du må merke den vaske tannkosten din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.